کارت ویزیت نصب آسانسور و پله برقی

شناسه مطلب : 365074
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر شرکت نصب آسانسور
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح کارت ویزیت نصب آسانسور و پله برقی

آسانسور یا بالابر عبارت از یک اتاقک متحرک است که جهت حمل انسان ها و بار از آن استفاده می شود . و توسط آن بار یا افراد در طبقات به سمت بالا یا پایین و در جهت عمودی حرکت می نمایند . این وسیله معمولا توسط یک موتور الکتریکی حرکت عمودی می کند و فعالیت افراد را تسهیل می نماید. امروزه با بلند تر شدن ساختمانها و ساخت برج های بلند مرتبه استفاده ایمن و راحت از این وسیله بسیار مهم و ضروری است. بنا براین مجموعه هایی جهت ارائه محصولات و خدمات در این زمینه تاسیس می گردد.

پله برقی راه پله ی متحرکی است که به منظور حمل و نقل افراد و مسافر به بالا و پایین و در یک ارتفاع عمودی استفاده می شود. پله برقی در سراسر دنیا و در مکان هایی که امکان نصب آسانسور وجود ندارد نصب می شود. بیشترین استفاده از این وسیله در فرودگاه ها و مراکز تجاری، مراکز حمل و نقل، مراکز خرید، هتلها و ساختمانهای عمومی است. پله برقی دارای مزایای بسیاری است به طوری که دارای قابلیت جابه جایی حجم بالایی از افراد می باشد و همچنین قابلیت نصب در همان محل پله های معمولی را دارند.

شرکتهای آسانسوری، شرکتهایی هستند که در موضوع فعالیت آنها در اساسنامه شرکت (بند 2 اساسنامه) موارد مربوط به آسانسور و بالابر و پله برقی قید شده باشد.

طرح کارت ویزیت نصب آسانسور، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت شرکت نصب آسانسور

طرح کارت ویزیت آسانسور و پله برقی شامل: عکس آسانسور ،تصویر مناسب با شغل آسانسور و پله برقی، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت شرکت نصب آسانسور، کارت ویزیت لایه باز شرکت نصب آسانسور، طرح کارت ویزیت شرکت آسانسور، کارت ویزیت لایه باز شرکت نصب آسانسور،  لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت آسانسور و پله برقی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز ، مشکی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز شرکت آسانسور  
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از المانهای با کیفیت
  • استفاده از تصویر با کیفیت آسانسور در طرح کارت ویزیت شرکت نصب آسانسور

بالابر , طرح کارت ویزیت شرکت نصب و فروش آسانسور , آسانسور و پله برقی , شرکت فروش و نصب آسانسور , کارت ویزیت آسانسور و پله برقی , پله برقی , کارت ویزیت شرکت آسانسور , طرح کارت ویزیت شرکت آسناسور , آسانسور , کارت ویزیت آسانسور , کارت ویزیت آسانسور و پله برقی , کارت ویزیت شرکت طراحی آسانسور , کارت ویزیت شرکت نصب و فروش آسانسور , شرکت طراحی و نصب آسناسور , کارت ویزیت آسانسور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325