کارت ویزیت لوازم کادویی

شناسه مطلب : 384035
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/05/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت هدیه سرا
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم کادوئی 

برای همه افراد خرید لوازم کادویی از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله دغدغه های اصلی افراد پیدا کردن فروشگاه مناسب برای خرید لوازم کادویی منزل است. با خرید لوازم کادویی شیک می توان به راحتی تغییراساسی در دکوراسیون منزل داد. بنابراین پیدا کردن فروشگاهی که در آن تمامی لوازم کادویی از جمله لوازم کادویی مردانه و لوازم کادویی فانتزی ارائه شود، تا حدی سخت به نظر می رسد. پس می توان برای ایجاد تغییراتی جذاب در دکوراسیون منزل از لوازم کادویی استفاده کرد.

از جمله محصولاتی که در فروشگاه لوازم کادویی فانتزی وجود دارد، می توان به انواع مدل های چوبی و کلاسیک تا مدل های دیواری و پلاستیکی و حتی رومیزی اشاره کرد. البته از آنجایی که مردم ایران علاقه بسیاری به تهیه لوازم کادویی برای هدیه دارند. بنابراین تهیه هدیه می تواند تا حدی برای افراد دشوار به نظر برسد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام خرید لوازم کادویی فانتزی به جنس، رنگ و کیفیت آن دقت داشته باشید. از جمله لوازم کادویی فانتزی می توان به گلدان اشاره کرد.

گلدان ها دارای تنوع زیادی بوده و هر کس مطابق با سلیقه خود می تواند انتخاب داشته باشد. البته انتخاب نوع گلدان نیز در تغییر دکوراسیون بسیار موثر است. می توان از گلدان هایی با رنگ شاد و گرم تهیه کرد. چنانچه بخواهید به شخصی هدیه بدهید، می توانید از سبد گل نیز استفاده کنید. البته تنوع سبدهای گل بسیار زیاد بوده و هر کس مطابق با سلیقه خود آن را تهیه می کند. از دیگر لوازم کادویی، دیوار کوب های فانتزی بوده که در طرح ها و رنک بندی های مختلفی در بازار موجود است. با توجه به تنوع رنگ و طرحی که این مدل دیوار کوب ها دارند از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند. از دیگر انتخاب هایی که می توان در فروشگاه لوازم کادویی فانتزی داشت، لوازم کادویی قدیمی و کلاسیک همانند گرامافون است.

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی

طرح کارت ویزیت لوازم کادویی آشپزخانه شامل: عکس جعبه کادو ، عکس با  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت جعبه کادو
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت هدیه سرا , کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادویی , کارت ویزیت کادو سرا , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت هدیه سرا , کارت ویزیت لوازم کادویی , هدیه سرا , کارت ویزیت لوازم کادویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325