کارت ویزیت لوازم کادویی

شناسه مطلب : 364182
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنرفروشگاه لوازم کادویی

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم کادوئی 

دکوراسیون داخلی مربوط است به هنر و علم ایجاد یک فضای داخلی که برای کاربرانش به لحاظ زیبایی شناختی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید است. دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند. به تعبیری دکوراسیون داخلی به این می پردازد که چگونه می توان یک پلان آزاد را با مبلمانی که مکمل فضا است و یا با دکوری که جلوه کننده است جفت و جور کرد و یا اینکه جو و حالت یک فضا را با نور پردازی و پوشش دیوارتغییر داد.

هر کسی که خانه یا دفتر کاری را دکور کرده است به نوعی در طراحی داخلی مشارکت کرده است. دکوراسیون داخلی برای بسیاری از مردم یک سرگرمی است چرا که بدون نیاز به هیچ مدرک دانشگاهی می توانند در ایده پردازی برای دکور کردن خانه خود مشارکت کنند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی

طرح کارت ویزیت لوازم کادویی آشپزخانه شامل: عکس جعبه کادو ، عکس با  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم کادوئی، فروشگاه لوازم کادوئی، کارت ویزیتفروشگاه لوازم کادوئی ، طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی، عکس با کیفیت ظرف چینی، عکس با کیفیت فنجان، گل، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادوئی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت جعبه کادو
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

کارت ویزیت لوازم کادویی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت کادو سرا , طرح لوازم خانگی , لوازم خانگی , کارت ویزیت لوازم کادویی , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت فروشگاه لوازم کادویی , کارت ویزیت لوازم خانگی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم خانگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325