کارت ویزیت لایه باز آزمایشگاه

شناسه مطلب : 322999
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

آزمایشگاه مکانی است که در آنجا آزمایش‌ های علمی از جمله آزمایش شیمیایی صورت می‌گیرد. آزمایش‌های متعدد برای بهبود زندگی ما، ساخت آنتی بیوتیک‌های قوی برای مقابله با بیماری‌های عفونی، بررسی الکتریسیته و بهبود سیستم‌های برقی و با بهره‌گیری از دانش زمین شناسی بافت‌های زمین بررسی و خطرات احتمالی و خسارت‌های زیان بار پیش‌بینی و راهکارهایی برای آن در نظر گرفته می‌شود.ما می‌توانیم در آزمایشگاه کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشیم؛در قرن‌های گذشته زندگی به مراتب دشوار تر از امروز بوده‌است، اما امروزه در آزمایشگاه‌ها تحول نوینی در تاریخ بشریت به وجود آمده است.اهمیت آن به قدری زیاد است که خارج از تصور ما می‌باشد، در دهه‌های قبل فناوری‌های ارتباطی کند بودند و قابلیت محدودی داشتند یا سیستم حمل و نقل ضعیف که باعث شده بود افراد تمایل به تجارت یا حتی سفر نداشته باشند. زمان کنونی نیز آنقدر پیشرفته نیست، بلکه به‌طور روز افزون علم پیشرفت خواهد کرد.

 کارت ویزیت آزمایشگاه، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

طرح کارت ویزیت آزمایشگاه شامل: بکگراند مرتبط با طرح آزمایشگاه، لوله آزمایش، محلول آزمایش، وکتور ظرف آزمایشگاه، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت آزمایشگاه، کارت ویزیت لایه باز آزمایشگاه، آزمایشگاه، بکگراند مرتبط با طرح آزمایشگاه، لوله آزمایش، محلول آزمایش، وکتور ظرف آزمایشگاه، وکتور ، لیبل، و شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، آبی

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آزمایشگاه
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت لوله آزمایشگاه در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 

 


کارت ویزیت لایه باز , وکتور , کارت ویزیت آزمایشگاه , دکتر , طرح کارت ویزیت آزمایشگاه پزشکی , کارت ویزیت پزشکی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت کلینیک آزمایشگاه , آزمایشگاه , پزشک , نمونه گیری خون , کارت ویزیت لایه باز آزمایشگاه پاتوبیولوژی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325