کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری

شناسه مطلب : 376705
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/04/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت گالری شال و روسری
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

کارت ویزیت  فروشگاه شال و روسری

شال تشکیل شده از پارچه ای مستطیلی شکل که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. از اندازه های شال می توان به معمول ترین اندازه آن یعنی 70*180 و اندازه های دیگر مثل 80 در 180 یا 70 در 160 یا 90 در 200 یا 100 در 280 نام برد.

معمولا از شال دختران و خانم های جوان که از مانتو جهت پوشش بیرون از خانه استفاده می کنند مورد توجه می باشد.شال ها دارای مدل ها و جنس متفاوت می باشند که می توان به عنوان نمونه از شال نخی، شال ابریشم، شال ابریشم مامی، شال سه متری، شال گیپور، شال حریر و .... نام برد. 

روسری بیشتر یا تمام قسمتهای بالای سرِ زنان را پوشانده و صورت را بدون پوشش می گذارد. روسری از پارچه مثلثی یا پارچه مربعی تاشو به مثلث تشکیل می شود ، که با آن سر پوشانده شده است.

روسری ممکن است برای اهداف مختلفی از جمله محافظت از سر یا مو در برابر باران، باد، خاک، سرما، گرما، برای مصارف بهداشتی، مد، تشخیص یا تمایز اجتماعی پوشیده شود. به دلایل مذهبی، برای پنهان کردن طاسی، از تواضع، یا اشکال دیگر اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسری اکنون به دلایل عملی، فرهنگی یا مذهبی پوشیده می شوند.

تیم پارس گرافیک طرح کارت ویزیت گالری شال و روسری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت گالری فروشگاه شال و روسری

طرح کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری شامل: طراحی فانتزی،تصویر مدل شال و روسری زنانه،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه شال و روسری
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و فانتزی کارت ویزیت که مناسب شغل گالری فروشگاه شال و روسری می باشد.
  • استفاده از تصویر با کیفیت مدل شال و روسری زن در طراحی کارت ویزیت

شال , کارت ویزیت لباس فروشی , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری , کارت ویزیت لباس زنانه , فروشگاه شال و روسری , روسری , کارت ویزیت پوشاک , کارت ویزیت پوشاک زنانه , طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک زنانه , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه زنانه , کارت ویزیت مغازه شال و روسری , مغازه شال و روسری , کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325