کارت ویزیت شیشه سکوریت

شناسه مطلب : 345134
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح کارت ویزیت شیشه بری

ساخت شیشه سکوریت یک فرآیند کاملا عملیاتی حرارتی است که بر روی شیشه هایی که مصارف ساختمانی دارند اعمال می شود. البته این فرآیند را می توان بر روی انواع شیشه ها اعم از شیشه های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده و لعاب خورده انجام داد. در اصل، شیشه سکوریت محصولی از شیشه های رفلکس دار، شیشه های رنگی، شیشه پنجره، لاکی و یا چاپ شده می باشد.

شیشه سکوریت در مقیاس ضخامت، در ضخامت های یکسان با شیشه های ساده در برابر شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به طوری که به راحتی می توان گفت که مقاومت مکانیکی آن 5 برابر بیشتر است. در صورتی هم که شیشه بشکند، برخلاف شیشه های ساده شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارند. این ویژگی شیشه سکوریت، یک مزیت بزرگ در کاهش صدمات وارد شده در هنگام شکستن شیشه محسوب می شود.

 کارت ویزیت شیشه سکوریت، توسط طراحان پارس گرافیک جهت نصب سردرد این فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت شیشه سکوریت

طرح کارت ویزیت شیشه سکوریت شامل: بکگراند آبی و سفید، تصویر زمینه کاربردی، عکس با کیفیت ساختمان شیشه ای، وکتور مرتبط با شیشه، وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

کارت ویزیت شیشه سکوریت، طرح لایه باز شیشه سکوریت، کارت ویزیت شیشه بری، شیشه سکوریت، بکگراند آبی و سفید، تصویر زمینه کاربردی، عکس با کیفیت ساختمان شیشه ای، وکتور مرتبط با شیشه، وکتور، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های زیبا و کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت شیشه بری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید، آبی

سایز:                               2  مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز شیشه سکوریت
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و مرتبط با شغل شیشه سکوریت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح کارت ویزیت شیشه سکوریت

شیشه , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت , کارت ویزیت شیشه سکوریت , شیشه سکوریت , طرح کارت ویزیت شیشه سکوریت , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت شیشه بری , کارت ویزیت شیشه بری , کارت ویزیت لایه باز , دانلود کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت لایه باز شیشه سکوریت , شیشه ساختمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325