کارت ویزیت دفتر وکالت

شناسه مطلب : 343579
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود کارت ویزیت لایه باز دفتر وکالت

وکیل به کسی گفته می شود که به جای موکل، اقداماتی را که خود موکل توانایی انجام آن را دارد را برعهده می گیرد. در صورتی که وکالت با سند عادی و یا سند رسمی واگذار گردد، برای انجام امور اداری و یا انجام معاملات می توان استفاده کرد. ولی با وکالت تنظیمی در دفترهای اسناد رسمی نمی توان از سوی فرد حقیقی و یا حقوقی مستقیماً به دادسراها و دادگاه ها رجوع و موضوع وکالت را انجام داد. ولی این امکان وجود دارد که در وکالت رسمی حق انتخاب وکیل دادگستری را اضافه کرد.

وکیل دادگستری فردی را می گویند که با داشتن پروانه وکالت و عضویت در یکی از کانن های وکلای دادگستری از سوی افراد حقیقی و یا حقوقی دفاع از حقوق موکل و جواب دادن به ادعاها و علل و ارارئه آن ها را در دادسراها و دادگاه ها و ادارات ثبت اسناد و املاک قبول می کند. لذا تنها وکیل دادگستری و یا نماینده حقوقی سازمان های دولتی و یا مدیر شرکت در چارچوب اختیارات قانونی از طرف شرکت و یا موسسه مرتبط این امکان را دارند که در مراجع قضایی، ثبتی و اداری، از سوی موکل و یا شرکت یا موسسه یا مرکزی که نمایندگی داده است، حضور داشته باشد.

تیم پارس گرافیک طرح کارت ویزیت لایه باز دفتر وکالت را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

عناصر طرح کارت ویزیت دفتر وکالت 

طرح کارت ویزیت وکالت شامل: لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

کارت ویزیت دفتر وکالت، کارت ویزیت لایه باز دفتر وکالت، طرح کارت ویزیت دفتر وکالت، کارت ویزیت وکالت، کارت ویزیت، 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت دفتر وکالت 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، قهوه ای

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت دفتر وکالت
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و قهوه ای با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت دفتر وکالت 

کارت ویزیت محضر , وکیل پایه یک دادگستری , قوه قضاییه , business card , کارت ویزیت دفتر حقوقی , کارت ویزیت psd وکیل دادگستری , کارت ویزیت لایه باز وکیل دادگستری , وکالت , لوگو وکالت , وکیل , کارت ویزیت اسناد رسمی , کارت ویزیت دفاتر حقوقی , کارت ویزیت وکیل , کارت ویزیت دفتر اسناد رسمی , کارت ویزیت لایه باز وکالت , Lawyer , دانلود کارت ویزیت لایه باز وکالت , طرح کارت ویزیت دفتر وکالت , طرح کارت ویزیت , کارت وزیت دفتر اسناد رسمی , دفتر وکالت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325