کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی

شناسه مطلب : 333854
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

دانلود کارت ویزیت آموزشگاه هنر

نقاشی در واقع هنر به تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است. برای اینکه بتوانیم نقاشی را درک کنیم و متوجه شویم که نقاشی چیست، باید با این هنر بزرگ و عالی آشنا شویم و بدانیم که نقاشی چگونه به ما در زندگی کمک می کند و هدف اصلی آن چیست و چگونه می توان از آن در رشد و تعالی خود استفاده کرد.

هنر نقاشی  یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین هنر هایی است که در سالیان طولانی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . گسترش و محبوبیت این هنر به اندازه ای است که مبالغ بسیار بالایی سالانه در تجارت هنر نقاشی  مبادله می شود. هنر نقاشی  از جمله هنر هایی است که در طول سالیان  مورد توجه افراد مختلف جامعه قرار گرفته و از آن به جهت بیان مفاهیم متفاوت و مهمی در زندگی استفاده شده است.

طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت آموزشگاه هنر و نقاشی

طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی شامل: زمینه سورمه ای و آبی، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی، کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی، طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی، کارت ویزیت رنگی، طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه نقاشی، زمینه سورمه ای و آبی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سورمه ای

سایز:                               1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آموزشگاه نقاشی
  • هم نشینی مناسب رنگهای سورمه ای و آبی و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
 

کارت ویزیت آموزشگاه هنر , کارت ویزیت کلاس نقاشی , هنر , هنرکده , گالری هنر , آموزشگاه هنر , نقاشی , دانلود طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی , طرح کارت ویزیت آموزشگاه نقاشی , کلاس نقاشی , کلاس نقاشی , آکادمی هنر , کارت ویزیت آموزشگاه , کارت ویزیت هنرکده ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325