چاپ تیشرت

شناسه مطلب : 342619
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

سابلیمیشن تیشرت

چاپ سابلیمیشن که به نام چاپ حرارتی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین روش‌ های چاپ بر روی اشیاء به حساب می‌ آید. اساس کار چاپ سابلیمیشن بر پایه تصعید مواد بوده و با این کار جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل می‌شود.

کیفیت چاپ در این روش بسیار بالاست. بعد از چاپ طرح پاک نخواهد شد، قابل شست‌ و شو بوده و بالاخره با توجه به هزینه پایین آن نسبت به سایر روش‌های چاپ بر روی سطوح می‌توان حتی یک عدد سفارش را با کیفیت بالا و در سریع‌ ترین زمان انجام داد.

برای شروع کار سابلیمیشن یک عدد پرینتر جوهر افشان، کاغذ مخصوص سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی و چسب نسوز لازم است. با این موارد می‌توان با کیفیت عالی عکس و طرح مورد نظر را بر روی سطح مورد نظر چاپ کرد.

به عنوان مثال برای چاپ عکس بر روی ساعت، ابتدا عکس را بر روی کاغذ مخصوص پرینت کرده، کاغذ را بر روی ساعت خام با چسب نسوز می‌چسبانیم و سپس با دستگاه پرس حرارتی، پرس می‌کنیم. بعد از چند دقیقه عکس مورد نظر بر روی ساعت چاپ شده و آماده است.

چاپ سابلیمیشن تیشرت یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط پارس گرافیک بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح چاپ تیشرت

طرح سابلیمیشن تیشرت شامل : تایپوگرافی زندگی با تو بهتره و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل استفاده از عناصر با کیفیت در طرح سابلیمیشن تی شرت شما می توانید از عناصر این طرح ، در طراحی سایر موارد چاپ سابلیمیشن استفاده نمایید.

طرح چاپ تیشرت، سابلیمیشن تی شرت، سابلیمیشن تیشرت، طرح سابلیمیشن، تایپوگرافی زندگی با تو بهتره، شیپ های کاربردی 

 

مشخصات فنی سابلیمیشن تیشرت

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح تیشرت تایپوگرافی شعر , تیشرت تایپوگرافی شعر , طرح سابلیمیشن تیشرت , تیشرت تایپوگرافی , طرح سابلیمیشن , طرح تیشرت شعر گرافی , طرح چاپ تیشرت , تیشرت , تیشرت شعر گرافی , طرح تیشرت , طرح تیشرت تایپوگرافی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325