طرح کارت ویزیت لایه باز کاشی و سرامیک

شناسه مطلب : 327012
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

کارت ویزیت لایه باز کاشی و سرامیک

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن در حد چند میلیمتر است. معمولا یک روی کاشی دارای سطحی شیشه ای بوده و کاملا صاف و صیقلی میباشد. کاشی از نوع محصولات سفالین و سرامیکی است که در بخش های مختلف ساختمان، مانند حمام، توالت و آشپزخانه کاربرد دارد. واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مطرح بوده است.

سرامیک در واقع‌ یک نوع کاشی‌ است که به عنوان کفپوش و یا جهت پوشش دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده‌ می‌شود و به دلیل جذب پایین آب و رطوب، از مقاومت بالایی برخوردار‌ می‌باشد.  برای ساخت سرامیک‌ها معمولا مواد خام مانند: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر را با آب مخلوط کرده و خمیر بدست آمده را در قالب‌‌های از پیش تعیین شده‌ می‌ریزند، سپس در دستگاه خشک‌کن‌ می‌گذارند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود گیرند، در نهایت آن‌ها را در کوره‌‌های کاشی پزی حرارت‌ می‌دهند. 

 کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک، توسط طراحان پارس گرافیک جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک

طرح کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک شامل: بک گراند زرد و خاکستری، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک، طرح لایه باز فروشگاه کاشی و سرامیک، طرح کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک، فروشگاه کاشی و سرامیک،

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاشی فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری، زرد

سایز:                               1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک
  • همنشینی مناسب رنگ زرد و خاکستری با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و مرتبط با شغل فروشگاه کاشی و سرامیک
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت کاشی فروشی

طرح لایه باز کارت ویزیت کاشی فروشی , طرح کارت ویزیت بورس کاشی و سرامیک , کارت ویزیت کاشی کاری , طرح لایه باز کارت ویزیت فروش کاشی , دانلود psd کارت ویزیت کاشی فروشی , سرامیک , psd کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک , کارت ویزیت فروشگاه سنگ ساختمانی , کارت ویزیت فروشگاه کاشی , کاشی و سرامیک , کارت ویزیت فروشگاه کاشی و سرامیک , کاشی , کارت ویزیت کاشی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325