طرح کارت ویزیت پوشاک کودک

شناسه مطلب : 363536
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح تراکت پوشاک بچه گانه
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

دانلود کارت ویزیت فروشگاه پوشاک کودک

پوشاک یا لباس آنچه بر تن می‌پوشند را می گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند.

با نگاهی با اطراف خود به راحتی می توان درک کرد که امروزه در بسیاری از جوامع جهانی مد و زیبایی گسترش چشم گیری (چه در مردان و چه در زنان) داشته است. فروشگاه پوشاک با رونق این امر، یکی از شغل های پررونق این روز های بازارهای کسب و کار می باشد.

پارس گرافیک طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت فروشگاه پوشاک

طرح کارت ویزیت پوشاک کودک شامل: تصویر باکیفیت مدل کودک، تصویر دوربری شده مدل لباس بچه گانه، تصویر با کیفیت کودک، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک، بوتیک مردانه، لیبل، کارت ویزیت پوشاک، پوشاک، تصویر باکیفیت مدل کودک، تصویر دوربری شده مدل لباس بچه گانه، تصویر با کیفیت کودک، لیبل های ساده و رنگی، شیپ، المانهای کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت پوشاک

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز پوشاک بچه گانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و تصویر با کیفیت و دوربری شده مدل لباس بچه گانه
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت

 

 

 


فروشگاه پوشاک کودک , دانلود کارت ویزیت پوشاک بچگانه , کارت ویزیت لایه باز , لباس کودک , پوشاک کودک , لباس نوزاد , کارت ویزیت فروشگاه لباس , پوشاک بچگانه , فروشگاه لباس بچگانه , پوشاک بچگانه , لباس بچگانه , کارت ویزیت پوشاک بچگانه , کارت ویزیت فروشگاه لباس بچگانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325