طرح کارت ویزیت خیاطی

شناسه مطلب : 366279
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر خیاطی

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

خیاط، شخصی است که به وسیله ابزار خیاطی پارچه و چرم لباس های حرفه ای، مردانه و زنانه را ساخته، تعمیرات و یا تغییر می دهد. خیاط در مفهوم مدرن آن به سازندگان لباس، کت و شلوار و شلوار تک و پیراهن مردان و زنان معمولاً از جنس پشم و پارچه کتانی یا ابریشم اشاره دارد.

خیاط در اواخر قرن هجدهم حس مدرنیته خود را به خود گرفت و اکنون به سازندگان کت و شلوار مردانه و زنانه اطلاق می گردد.

این اصطلاح به مجموعه ای از تکنیک های مخصوص دوخت و فشار دادن دست و ماشین اشاره دارد که منحصر به فرد در ساخت کاپشن های سنتی است. خرده فروشان لباس مجلسی اغلب خدمات خود را در سطح بین‌المللی انجام می دهند و به شهرهای مختلف سفر می کنند و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در محلی اندازه گیری شود. خیاطان برای ارائه خدمات حرفه خود به مکانی تجاری احتیاج دارند که پارس گرافیک برای تبلیغات و بازاریابی این شغل طرح کارت ویزیت خیاطی طراحی نموده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت خیاطی

طرح کارت ویزیت خیاطی شامل: تصویر چرخ خیاطی،  نخ و قرقره های رنگی و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی و دورو در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، علاوه بر چاپ کارت ویزیت، می توانید از این طرح برای چاپ تراکت و بنر، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز خیاطی 

ابعاد:                               6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                         300 پیکسل

پسوند:                            PSD

رنگ:                               آبی ، سفید

سایز:                              8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

 


دانلود کارت ویزیت خیاطی , کارت ویزیت خیاطی زنانه دوز , کارت ویزیت لایه باز خیاطی , کارت ویزیت خیاطی , دانلود کارت ویزیت تبلیغات خیاطی , طرح کارت ویزیت خیاطی , کارت ویزیت آموزشگاه خیاطی , طرح لایه باز کارت ویزیت خیاطی , کارت ویزیت آموزشگاه خیاطی بانوان , خیاطی , زنانه دوزی , کارت ویزیت لایه باز لوازم خیاطی , کارت ویزیت خیاطی , دانلود کارت ویزیت خیاطی , دانلود psd کارت ویزیت خیاطی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325