طرح کارت ویزیت خیاطی

شناسه مطلب : 315273
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :124 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت زنانه دوزی

خیاط، شخصی است که به وسیله پارچه و چرم لباس های حرفه ای، مردانه و زنانه را ساخته، تعمیرات و یا تغییر می دهد. خیاط در مفهوم مدرن آن به سازندگان لباس، کت و شلوار و شلوار تک و پیراهن مردان و زنان معمولاً از جنس پشم و پارچه کتانی یا ابریشم اشاره دارد.

خیاط در اواخر قرن هجدهم حس مدرنیته خود را به خود گرفت و اکنون به سازندگان کت وشلوار مردانه و زنانه ، کت ، شلوار و پوشاک مشابه ، معمولاً از پشم ، کتان یا ابریشم اطلاق می شود.

این اصطلاح به مجموعه ای از تکنیک های مخصوص دوخت و فشار دادن دست و ماشین اشاره دارد که منحصر به فرد در ساخت کاپشن های سنتی است. خرده فروشان لباس مجلسی اغلب خدمات خود را در سطح بین‌المللی انجام می دهند و به شهرهای مختلف سفر می کنند و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در محلی اندازه گیری شود.خیاطان برای ارائه خدمات حرفه خود به مکانی تجاری احتیاج دارند که پارس گرافیک برای تبلیغات و بازاریابی این شغل طرح کارت ویزیت خیاطی طراحی نموده است.

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز خیاطی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                              124 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت خیاطی

کارت ویزیت لایه باز خیاطی به صورت دورو، افقی و لایه باز با استفاده از ابزار خیاطی مانند: قرقره، قیچی، دکمه پیراهن و وکتور چرخ خیاطی تذهیب  به صورت بسیار زیبا و کاربردی توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

طرح کارت ویزیت خیاطی، کارت ویزیت زنانه دوزی، وکتور چرخ خیاطی، قیچی، قرقره


کارت ویزیت خیاطی , کارت ویزیت , طرح کارت ویزیت خرازی , دوزندگی , کارت ویزیت لایه باز خیاطی , خیاطی بانوان , کارت ویزیت , زنانه دوزی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت زنانه دوزی , خیاطی زنانه , خیاطی , کارت ویزیت خرازی , کارت ویزیت خیاطی , طرح کارت ویزیت خیاطی , دانلود کارت ویزیت خرازی , خرازی , کارت ویزیت psd لوازم خیاطی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325