طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی

شناسه مطلب : 360732
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح تراکت آموزشگاه رانندگی
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

دانلود طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی

افزایش جمعیت، رشد شهر نشینی و تمایل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بی‌رویه شهرها شده است و به‌ تبع آن مسافت مسافرت‌ های درون‌ شهری شهروندان افزایش‌ یافته و آنان را ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه موتوری نموده است. از دیگر سو، فرسودگی ناوگان محدود حمل‌ و نقل عمومی موجب عدم تمایل افراد به استفاده ازاین‌ گونه وسایل شده و موجبات استفاده وسیع‌ تر از وسایل نقلیه شخصی را فراهم می‌آورد.

از طرف دیگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحیح ترافیک در سطح کلان‌ شهرها و رعایت نشدن آیین‌ نامه رانندگی که ناشی از ناکافی بودن آموزش عملی رانندگی پیش از صدور گواهینامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پر ازدحام رفت‌ و آمد هستیم که منجر به تحمیل هزینه‌های بسیار سنگینی بر اقتصاد ملی می‌گردد.

گواهینامه رانندگی، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیهٔ دارای موتور مانند موتور رانندگی کند. گواهینامه رانندگی بعد از گذراندن کلاس های آیین نامه و شهری و پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود.

آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی مؤسساتی هستند که با اخذ مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها و استان‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه رانندگی، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه رانندگی

طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی شامل: زمینه آبی و زرد ، تصویر جاده و ماشین و تابلو، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی، کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه رانندگی، طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی، کارت ویزیت، طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه رانندگی، زمینه قرمز و سفید، وکتور علائم راهنمایی و رانندگی، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، زرد

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و زرد با طرح کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده ازتصویر جاده و ماشین
  • استفاده از المانهای با کیفیت در طراحی کارت ویزیت

آموزشگاه رانندگی , دانلود کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی , کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی , طرح کارت ویزیت رانندگی , کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه رانندگی , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت لایه باز , آموزشگاه رانندگی , طرح کارت ویزیت آموزشگاه رانندگی , کارت ویزیت رانندگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325