طرح لایه باز حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها

شناسه مطلب : 334881
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها

صامت به آن گروه از آواهای گفتاری گفته می شود که در ادای آنها جریان هوا پس از گذشتن از نای گلو، در نقطه ی میان گلو و لب ناگهان براثر مانعی متوقف می شود و با فشار از تنگنایی می گذرد یا از خط میانه ی دهلیز دهان منحرف می شود و یا یکی از اعضای گفتار بالاتر  از گلو را به اهتزاز در می آورد. شماره ی صامت ها در زبان فارسی لهجه ی مرکزی 23 است که عبارتند از : (ب پ ت ج چ خ د ر ز ژ س ش ف ق ک گ ل م ن و هـ ی.)

برای نشان دادن برخی از صامتها، چند نشانه (= حرف) به کار می بریم. مثلاً  ز ذ ض ظ  چهار نشانه ی متفاوت هستند که برای نشان دادن یک واج صامت به کار می بریم. مجموعه نشانه هایی (حرف ها) را که برای نشان دادن واج های صامت به کار می بریم.

مصوت (واکه) آوایی است که با لرزش تارآواها از گلو بیرون می آید و هنگام آدای آن دهان گشاده می ماند، چنانکه جریان هوا می تواند از گلو تا لب آزادانه بگذرد.

تیم پارس گرافیک طرح لایه باز حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها به صورت لایه باز طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح طرح لایه باز حروف الفبا 

طرح حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها شامل: وکتور خفاش، وکتور ابر، طرح جدول، جدول حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها و متن جدول حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ پوستر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید. با توجه به اینکه رزولیشن طرح 300 پیکسل می باشد، می توانید طرح حروف الفبا را روی بنر نیز چاپ نمایید.

طرح حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها، طرح حروف الفبا، طرح پوستر لایه باز حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها، وکتور خفاش، وکتور ابر، طرح جدول، جدول حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها و متن جدول حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها

 

مشخصات فنی طرح پوستر حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 زرد، بنفش

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و کرم با طرح پوستر
  • طراحی تراکت با استفاده از وکتور خفاش و ابر
  • استفاده مناسب از طرح جدول برای حروف الفبا
  • طراحی شیک و کاربردی جدول حروف الفبا، صامت ها و مصوت ها

بنر حروف الفبا , صامت , الفبای فارسی , PSD , مصوت , بنر الفبا، صامت ها و مصوت ها , بنر لایه باز حروف الفبای فارسی , الفبا , بنر صامت ها و مصوت ها , دانلود طرح لایه باز , الفبا , مدرسه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325