طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست

شناسه مطلب : 335852
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :35 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود تراکت کلینیک زیبایی پوست

همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

یکی از پر طرفدارترین اقداماتی که این روزها متقاضیان زیادی را روانه کلینیک های پوست و مو می‌کند؛ لیزر موهای زائد است. امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود دارند. عملکرد لیزر موهای زائد به این گونه است که با حرارت دادن و سوزاندن توسط نور لیزر، موی تیره رنگ داخل فیکول مو و خود فولیکول آسیب می بیند و از بین می رود.

طرح تراکت لایه باز کلینیک زیبایی پوست، جهت بازاریابی و تبلیغات این مراکز توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست

طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست شامل: عکس با کیفیت کلینیک زیبایی، عکس با کیفیت صورت، عکس با کیفیت اجرای خدمات زیبایی پوست، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست، تراکت لایه باز کلینیک زیبایی پوست، تراکت کلینیک زیبایی پوست، کلینیک زیبایی پوست، تراکت رنگی، عکس با کیفیت کلینیک زیبایی، عکس با کیفیت صورت، عکس با کیفیت اجرای خدمات زیبایی پوست، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                               35 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز کلینیک زیبایی پوست
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت اجرای خدمت زیبایی پوست صورت در طرح تراکت کلینیک زیبایی پوست
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

مرکز پاکسازی پوست , تراکت کلینیک زیبایی , تراکت مرکز پاکسازی پوست , پوست , دانلود طرح لایه باز تراکت , طرح تراکت مرکز پاکسازی پوست , لیفتینگ , بهداشتی , تراکت کلینیک زیبایی پوست , کلینیک زیبایی پوست , تراکت لایه باز , پاکسازی پوست , تراکت , طرح لایه باز تبلیغات مرکز پاکسازی پوست , دانلود تراکت مرکز پاکسازی پوست , طرح لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325