طرح تراکت فروشگاه شال و روسری

شناسه مطلب : 377265
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :52 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/04/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه پوشاک زنانه

شال تشکیل شده از پارچه ای مستطیلی شکل که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. از اندازه های شال می توان به معمول ترین اندازه آن یعنی 70*180 و اندازه های دیگر مثل 80 در 180 یا 70 در 160 یا 90 در 200 یا 100 در 280 نام برد.

معمولا از شال دختران و خانم های جوان که از مانتو جهت پوشش بیرون از خانه استفاده می کنند مورد توجه می باشد.شال ها دارای مدل ها و جنس متفاوت می باشند که می توان به عنوان نمونه از شال نخی، شال ابریشم، شال ابریشم مامی، شال سه متری، شال گیپور، شال حریر و .... نام برد. 

روسری بیشتر یا تمام قسمتهای بالای سرِ زنان را پوشانده و صورت را بدون پوشش می گذارد. روسری از پارچه مثلثی یا پارچه مربعی تاشو به مثلث تشکیل می شود ، که با آن سر پوشانده شده است.

روسری ممکن است برای اهداف مختلفی از جمله محافظت از سر یا مو در برابر باران، باد، خاک، سرما، گرما، برای مصارف بهداشتی، مد، تشخیص یا تمایز اجتماعی پوشیده شود. به دلایل مذهبی، برای پنهان کردن طاسی، از تواضع، یا اشکال دیگر اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسری اکنون به دلایل عملی، فرهنگی یا مذهبی پوشیده می شوند.

پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه شال و روسری را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت لایه باز فروشگاه شال و روسری

طرح تراکت شال و روسری شامل: عکس با کیفیت شال و کفش زنانه ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت پوشاک ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت گالری شال و روسری

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               52 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت شال و روسری
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و تصویر با کیفیت شال و کفش زنانه
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت فروشگاه شال و روسری
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت پوشاک

طرح تراکت لایه باز گالری شال و روسری , تراکت پوشاک زنانه , تراکت لایه باز گالری شال و روسری , گالری شال و روسری , تراکت شال فروشی , تراکت گالری شال و روسری , فروشگاه روسری , تراکت شال , تراکت لایه باز گالری شال و روسری , تراکت فروشگاه شال و روسری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325