طرح تراکت ریسو آرایشگاه زنانه

شناسه مطلب : 335839
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/08/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ساناز کرامتی
طراح : ساناز کرامتی

تراکت ریسو آرایشگاه زنانه

آرایشگاه عموما به مکانی گفته می‌شود که در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می‌گردد که اغلب مراجعین برای انجام کار‌‌‌‌های روزانه و در قبال پرداخت وجهی اندک این خدمات را دریافت می‌کنند. هزینه‌‌‌‌های آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است. در واقع خدمات آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همچون میکاپ آرتیست، هیر استایلیست، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند.
آرایشگاه زنانه معمولا ساعات کاری بیشتری را نسبت به سالن‌‌‌‌های زیبایی دایر است و همانطور که گفتیم به دلیل کیفیت پایین تر خدمات تعرفه‌‌‌‌های کمتری را در قبال انجام سفارشات مشتری دریافت می‌کنند و این خدمات منحصرا خدمات مو و اصلاح مو‌‌‌‌های زائد است. این مراکز فضای کوچکتری را برای خدمات در اختیار دارند ولی در عوض تعداد صندلی‌‌‌‌های بیشتری در آرایشگاه ها موجود است. معمولا سرویس دهندگان در آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه با اجاره صندلی از صاحب آرایشگاه مشغول کار می‌شوند و در قبال در آمدی که بدست می‌آورند، درصدی را به عنوان سهم اجاره صندلی به صاحب آرایشگاه پرداخت می‌کنند. پس در نتیجه کیفیت خدمات ارائه شده آنطور که باید و شاید تضمین شده نیست و ممکن است هر شخصی بتواند صندلی کار یک آرایشگاه زنانه را تصاحب کند. در نهایت با توجه به موارد گفته شده مخاطبان آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه از همه اقشار جامعه بوده و محدودیت در پذیرش افراد قائل نیستند.

طرح تراکت ریسو آرایشگاه زنانه، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح سیاه و سفید تراکت سالن آرایش

طرح تراکت ریسو آرایشگاه زنانه شامل: وکتور مدل مو زنانه، وکتور مدل زن، وکتور پزوانه، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت ریسو آرایشگاه، طرح تراکت ریسو آرایشگاه زنانه، تراکت سیاه و سفید سالن آرایش، تراکت ریسو سالن آرایش زنانه، تراکت ریسو، تراکت سیاه و سفید، وکتور مدل مو زنانه، وکتور مدل زن، وکتور پزوانه، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت سیاه و سفید سالن آرایش

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو آرایشگاه زنانه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • استفاده از وکتور مدل مو زنانه و پروانه در طرح تراکت ریسو
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و کاربردی

تراکت آرایشگاه زنانه , ریسو آرایشگاه , ریسو , آرایشگاه زنانه , تراکت ریسو , ریسو آرایشگاه زنانه , طرح ریسو , تراکت , سالن آرایشگاه زنانه , تراکت سیاه و سفید , تراکت ریسو آرایشگاه زنانه , تراکت ریسو آرایشگاه زنانه , تراکت سیاه و سفید ریسو , طرح ریسو آرایشگاه زنانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325