طرح بنر نمایشگاه موتور سیکلت

شناسه مطلب : 384294
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/05/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه موتور سیکلت

بنر لایه باز نمایشگاه موتور سیکلت

نمایشگاه در لغت بر طبق لغت نامه عمید به جای نمایش دادن و در لغت نامه معین به جایی که کالاهای بازرگانی، صنعتی یا محصولات کشاورزی به نمایش گذارده شود را نمایشگاه می گویند. موتور در واژه لغت نامه دهخدا به وسیله نقلیه ای که با بنزین و برق کار می کند و دارای چرخ است گفته می شود.
نمایشگاه های موتور سیکلت در اکثر شهر ها پس از روی کار آمدن موتور سیکلت ها اولیه به وجود آمدند. نمایندگی موتور در انگلیسی motor dealership نامیده می شود و نمایشگاه موتور که به انگلیسی mototr showroom نامیده می شود به مکانی گفته می شود که به کار خرید و فروش موتور در یک مکان مشخص می پردازد.
امروزه نمایشگاه موتور یا همان بنگاه های موتور در عرف به یک مکان گفته می شود که هر شخص جهت خرید و فروش یک موتور سیکلت به آن مراجعه می نماید.

طرح بنر لایه باز نمایشگاه موتور، توسط طراحان پارس گرافیک جهت نصب سردر این نمایشگاه طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت

طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت شامل:  عکس باکیفیت موتور، تصویر دوربری شده موتور خارجی، وکتور موتور، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بیلبورد(به صورت افقی)، نصب سردر نمایشگاه، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت، بنر فروشگاه موتور سیکلت، بیلبورد نمایشگاه موتور، عکس باکیفیت موتور، عکس باکیفیت موتور، تصویر دوربری شده موتور خارجی،  لیبل ، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل، عکس باکیفیت، بنر لایه باز

 

مشخصات فنی بنر لایه باز فروشگاه موتور سیکلت

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری ، قرمز

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز فروشگاه موتور سیکلت
  • همنشینی مناسب رنگ خاکستری و قرمز در طرح بنر 
  • استفاده از عکس باکیفیت موتور خارجی در طرح بنر
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه موتور سیکلت

بنر PSD نمایشگاه موتور سیکلت , طرح لایه باز بنر نمایشگاه موتور سیکلت , فروشگاه موتور سیکلت , بنر نمایشگاه موتور سیکلت , بیلبورد نمایشگاه موتور سیکلت , طرح لایه باز گالری موتور سیکلت , تصویر دوربری شده موتور سیکلت , موتور سیکلت , نمایشگاه موتور سیکلت , بنر فروشگاه موتور سیکلت , طرح psd بنر فروشگاه موتور سیکلت , تعمیرگاه موتور سیکلت , بنر فروشگاه موتور سیکلت , بنر لایه باز نمایشگاه موتور سیکلت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325