طرح بنر مهرسازی

شناسه مطلب : 371787
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت لایه باز مهرسازی

طرح بنر خدمات مهر سازی

اصطلاح مهر فوری از قدیم در صنف مهرسازان رایج بوده است. این اصطلاح همان‌طور که در ظاهر کلمات مشخص است به معنی سفارش مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و استفاده از آن است. مهر فوری اصطلاحی است که برای مهرهای ژلاتینی چه در نوع مهر دسته ساده و یا در نوع مهر ژلاتینی اتوماتیک یا استمپ سرخود به کار می‌رود. فرآیند تولید مهر ژلاتینی فوری با مهر ژلاتینی معمولی تفاوت خاصی نداشته و فقط در یک مورد متفاوت است. مهرهای فوری به صورت اختصاصی تولید می‌شوند. به این معنی که مهرساز به طور اختصاصی مهر شما را در دستگاه مهرسازی قرار داده و تولید می‌کند، در صورتی که در مهرهای ژلاتینی غیر فوری عملیات مهرسازی به صورت سری ‌کاری انجام می‌شود و مهرسازان تمامی مهرهای جمع‌آوری شده در یک روز یا چند روز را به یکباره در دستگاه قرار داده و تولید می‌نماید. همین امر باعث افزایش قیمت تولید مهرهای ژلاتینی فوری نسب به همان مدل در حالت غیر فوری می‌شود.

بنر مهر سازی، توسط طراحان پارس گرافیک جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر لایه باز مهرسازی 

طرح بنر مهر سازی شامل: بکگراند سفید و آبی ، عکس با کیفیت مهر، مهر، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

بنر مهر سازی، طرح لایه باز بنر مهر سازی، طرح بنر مهر سازی، بنر لایه باز مهر سازی، بنر مشاغل، طرح بنر لایه باز، بکگراند مشکی و قرمز، عکس با کیفیت مهر، مهر، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مهر سازی 

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                               19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر مهر سازی 
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت خدمات فنی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مهر در طراحی تراکت مهر سازی
  • استفاده از المانهای با کیفیت در طراحی بنر مشاغل

طرح بیلبورد مهرسازی , بنر لایه باز , مهر , طرح بنر , بیلبورد مهرسازی , طرح بنر مهرسازی , مهرسازی , بنر مهر سازی , بنر , بنر مهرسازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325