طرح بنر لایه باز یلدا

شناسه مطلب : 342941
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :94 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز تبریک یلدا

ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا -آخرین شب پاییز- را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می‌مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می‌دارند تا اندوه غیبت خورشید و تاریکی روحیه‌‌ی آنان را تضعیف نکند و با به روشنایی گراییدن آسمان به رخت خواب می‌روند و لختی می‌آسایند.

اجداد ما این شب را تا به صبح به جشن و پایکوبی به گرد آتش می‌پرداختند؛ بر خوانی الوان از میوه‌هایی چون هندوانه، خربزه، انار، سیب، خرمالو و به می‌نشستند. هرچند که زندگی ماشینی و گرفتاری‌های روزمره ، موجب ایجاد فاصله میان مردم ایران با سنت‌ها و آیین‌های گذشته شده، اما هنوز هم جلوه‌هایی از سنت‌های ویژه‌ی ایران باستان در ایامی مانند شب یلدا به چشم می‌خورد. جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‌شود. آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه های گوناگون است که همه جنبه‌ی نمادی دارند و نشانه‌ی برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند. در این شب هم مثل جشن تیرگان، فال گرفتن از کتاب حافظ مرسوم است. حاضران با انتخاب و شکستن گردو از روی پوکی و یا پُری آن، آینده‌گویی می کنند؛ بزرگان نیز با داستان سرایی و متل‌گویی، کوچک‌تر‌ها را بر سر ذوق می‌آورند. گذشتگان ما، تمام شب را در پرتو چراغ و نور و آتش می‌گذراندند تا اهریمن فرصت دژخویی و تباهی نیابد.

طرح بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل: تایپوگرافی بلندای شب یلدای من باش، عکس با کیفیت سالمند، عکس با کیفیت، سماور، و متن پیام شهروندی یلدا می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر شب یلدا ، بنر شب یلدا ، بنر لایه باز شب یلدا ، بنر مناسبتی، بنر لایه باز یلدا ، تایپوگرافی بلندای شب یلدای من باش، عکس با کیفیت سالمند، عکس با کیفیت، سماور، عکس با کیفیت، شب یلدا ، متن پیام شهروندی یلدا

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               94 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز گرامیداشت شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت سالمند در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی بلندای شب یلدای من باش در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح بنر شب یلدا , کاراکتر انار , کرونا , پوستر پلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , هندوانه , تصویر سازی یلدا , طرح پوستر شب یلدا , انار , طرح PSD , یلدا , بنر شب یلدا , پیام شهروندی , طرح , شب یلدا , بنر شب یلدا در خانه بمانیم , طرح شب یلدا , دیوان حافظ , بنر پیام شهروندی , بنر لایه باز شب یلدا , یلدا مبارک , تصویر سازی شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , شب یلدای کرونایی , کارت پستال یلدا , بنر یلدا , در خانه بمانیم , پوستر شب یلدا , کارت پستال , بنر در خانه بمانیم , بنر تبریک یلدا , یلدا 1399 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325