طرح بنر لایه باز آجیل سرا

شناسه مطلب : 362916
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/01/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار

طرح بنر آجیل فروشی

آجیل در حقیقت به مخلوطی از میوه خشک شده برخی گیاهان گفته می‌شود که بنا بر سلایق افراد به صورت انفرادی یا در ترکیب با سایر اقلام مصرف می‌شود. این ترکیب مقوی، در حقیقت مغز و دانه خشک‌شده برخی گیاهان‌ هستند که از طعم بی‌نظیری برخوردار می‌باشند. آجیل‎ها به دلیل طعم بی‌نظیرشان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. البته این تنها دلیل شهرت آجیل‎ها نیست. این دانه‌های کوچک حاوی مواد مغذی زیادی هستند که عملکرد سالم بدن در گرو وجود آن‌هاست.

از شب یلدا تا چهارشنبه سوری و عید نوروز آجیل حضور پررنگی دارد. البته ترکیب این آجیل‌ها با هم متفاوت است. به این صورت که آجیل شب یلدا و آجیل چهارشنبه سوری شیرین هستند؛ و آجیل عیدنوروز نیز معمولا شور می‌باشد. تزیین آجیل و هدیه آن به خانواده تازه عروسان در شب یلدا از دیگر آیین‌های جشن یلدا است. حتی آجیل بین آیین‌های مذهبی آنان نیز جا دارد. نذر آجیل مشکل گشا نمونه کاربرد مذهبی آجیل است.

امروزه عطر و ادکلن از پرفروش ترین کالاهای مد و زیبایی به شمار می آید. طرح بنر لایه باز آجیل فروشی جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر بنر لایه باز آجیل سرا

طرح بنر فروشگاه آجیل و خشکبار شامل: تصویر آجیل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ استند(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید. 

بنر آجیل فروشی، بیلبورد لایه باز آجیل سرا، بنر آجیل سرا، طرح بنر لایه باز آجیل سرا، بنر فروشگاه آجیل و خشکبار، بنر لایه باز فروشگاه آجیل و خشکبار، بنر مشاغل، عکس با کیفیت آجیل عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز آجیل فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ، سبز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز آجیل سرا
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت اجیل در طرح بنر آجیل سرا
  • طراحی ساده و شیک بنر

فروشگاه آجیل و خشکبار , دانلود PSD اجیل فروشی , بنر آجیل فروشی , طرح بنر آجیل فروشی , بنر آجیل سرا , بنر آجیل , آجیل , بنر فروشگاه آجیل و خشکبار , بنر لایه باز آجیل فروشی , بنر آجیل سرا , آجیل و خشکبار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325