طرح بنر قفل و کلید سازی

شناسه مطلب : 374964
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح تراکت کلید سازی

بنر لایه باز قفل و کلید سازی 

حتما تا به حال برای شما پیش آمده هنگامی که با خراب شدن قفل مواجه می شوید اطرافیان سریعا دست به کار می شوند و قصد دارند قفل را باز کنند و در نهایت بعد از ساعت ها کلنجار رفتن با قفل آن را باز می کنند اما قفلی خراب و شکسته را به شما تحویل می دهند. متاسفانه بسیاری از افراد خود را در تمام زمینه ها استاد می دانند در صورتی که اطلاعات فنی لازم را در این خصوص ندارند و تنها لطفی که به شما می کنند تحمیل خسارت مالی است. به جرات می توان گفت که کلید سازی سیار علاوه بر یک شغل فنی دارای جوانب هنری نیز هست. زیرا بسیاری از کلید سازان به خوبی می دانند که چگونه قفل را باز کنند که مغزی قفل تخریب نشود.
در واقع کلید ساز به شخصی اطلاق می شود که بعد از سال ها آموزش ، تجربه و مهارت به انواع قفل و کلید و ساختار آن ها مسلط است و توانایی ساخت و تعمیر آن ها را دارد. در سال های گذشته این باور وجود داشت که تنها وظیفه کلید ساز ساختن انواع کلید و یدک آن هاست. اما ساخت ، تعمیر و شناخت انواع قفل نیز از مهارت های او محسوب می شود. زیرا رفع ایراد قفل ها نیازمند شناخت ساختار دقیق آن هاست.

طرح بنر قفل و کلید سازی، نمونه ای از بنر های مشاغل مختلف می باشد که جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر قفل و کلید سازی

طرح بنر کلید سازی شامل:  تصویر کلید و قفل ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب سردر فروشگاه ها، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر قفل سازی , قفل سازی , بنر قفل و کلید سازی , کلیدسازی, , بنر کلیدسازی , تابلوی کلیدسازی , فروشگاه کلیدسازی , قفل و کلید , تراکت کلیدسازی , کارت ویزیت قفل سازی , کارت ویزیت کلید سازی , قفل ساز , کلید ساز , قفل , کلید , وکتور قفل

مشخصات فنی طرح بیلبورد قفل و کلید سازی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                              23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر قفل و کلید سازی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر قفل و کلید که مناسب با طرح بنر لایه باز قفل و کلید سازی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

 


بنر کلیدسازی , بنر قفل سازی , بنر قفل و کلید سازی , قفل و کلید , بنر قفل و کلید سازی , تابلوی کلیدسازی , کلیدسازی , قفل و کلید سازی , قفل سازی , قفل و کلید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325