طرح بنر فروشگاه سنگ نما

شناسه مطلب : 345461
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر لایه باز فروشگاه سنگ نما

سنگ نمای ساختمان بسیار متراکم و سنگین بوده و برای ساخت‌وساز تعریف‌شده است. سنگ‌های آذرین، دگرگونی و رسوبی که به‌عنوان سنگ نمای ساختمان بکار برده می‌شوند به دلیل ماندگاری بالایی که دارند و همین‌طور جذابیت و مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. سنگ‌های استخراج‌شده از معدن با توجه به مشخصات کاربرد آن‌ها در ابعاد مختلف برش داده‌شده و برای نماکاری ساختمان آماده می‌شوند.

درواقع سنگ تزئینی سنگی است که می‌تواند برش داده‌شده و یا روی آن حک کاری صورت گیرد که زیبایی فوق‌العاده‌ای برای ساختمان ایجاد می‌کند. سنگ نمای گرانیت همانند آهن محکم بوده و حجم بسیار بالایی دارد که به دلیل همین تراکم بالا، آب کمتری را به خود جذب می‌کند. سنگ نما تراورتن و مرمریت دو نوع دیگر از سنگ نمای ساختمان می‌باشند که تنوع رنگی و طرح آن‌ها زیاد است و در انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری و همین‌طور اماکن عمومی همچون حرم‌ها و مساجد کاربرد دارند. 

طرح بنر فروشگاه سنگ نما جهت استفاده در سردر این دسته از فروشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح فروشگاه سنگ نما

طرح بنر فروشگاه سنگ نما شامل:  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بیلبورد فروشگاه سنگ نما، بنر لایه باز فروشگاه سنگ نما، بنر لایه باز فروشگاه سنگ نما، بنر فروشگاه سنگ نما، بنر فروشگاه سنگ نما، بنر مشاغل، 

 

مشخصات فنی طرح  بنر فروشگاه سنگ نما

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز فروشگاه سنگ نما
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط با طرح بنر فروشگاه سنگ
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر فروشگاه سنگ نما
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

بنر مصالح ساختمانی , فروشگاه کاشی و سرامیک , بنر سنگ آنتیک , بنر کاشی فروشی , بنر فروشگاه سنگ ، کاشی و سرامیک , بنر سنگ فروشی , بنر لایه باز کاشی و سرامیک , بنر کاشی و سرامیک , بنر فروشگاه کاشی و سرامیک , فروشگاه سنگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325