طرح بنر دفتر فنی و مهندسی

شناسه مطلب : 326608
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :54 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود بنر دفتر فنی و مهندسی

یکی از کارها و شغل هایی که در هر پروژه به آن نیاز داریم، کارشناس و سرپرست دفتر مهندسی است. خیلی از مهندسان به خوبی شرح وظایف دفتر مهندسی را نمی دانند و این باعث می شود یا در این حوزه کار نکنند یا با شناخت کافی وارد این حوزه نشوند.

در هر پروژه و در تمامی مراحل، از مرحله بستن قرارداد تا تحویل پروژه، مهندس دفتر مهندسی وظایف خاص و مهمی را در پروژه بر عهده دارد. تقسیم بندی وظایف دفتر مهندسی در این مقاله بر اساس زمان پروژه انجام شده است و مشخص می کند دفتر مهندسی در هر بخش از کار یعنی شروع کار، در حین اجرا و تحویل کار، از طرف هر کدام از عوامل پیمانکار ، مشاور و کارفرما چه وظایفی برعهده دارد.

کارفرما عملیات اجرایی پروژه را تعیین می کند و هزینه اجرای پروژه را به پیمانکاری که برای اجرای پروژه انتخاب شده است پرداخت می کند. مشاور از طرف کارفرما انتخاب می شود و نظارت بر نحوه اجرا پروژه توسط پیمانکار را به عهده دارد.

طرح بنر دفتر فنی و مهندسی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر دفتر فنی و مهندسی

طرح بنر دفتر فنی و مهندسی شامل: بکگراند آبی و کرم، عکس با کیفیت خانه، عکس باکیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر دفتر فنی و مهندسی، طرح بنر لایه باز دفتر فنی و مهندسی، بنر لایه باز دفتر فنی و مهندسی، بکگراند آبی و کرم، عکس با کیفیت خانه، عکس باکیفیت، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح بنر دفتر فنی و مهندسی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، کرم

سایز:                               54 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر دفتر فنی و مهندسی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و کرم با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت خانه و متر مناسب با طرح بنر دفتر فنی و مهندسی
  • طراحی فانتزی و کاربردی بنر

بنر دفتر طراحی نقشه کشی , دفتر فنی مهندسی , نقشه , دفتر فنی و مهندسی , مهندسی , دفتر طراحی مهندسی , بنر دفتر فنی مهندسی , دفتر خدمات فنی و مهندسی , معماری , بیلبورد دفتر طراحی مهندسی , نقشه کشی , دفتر خدمات مهندسی , ماکت , دفتر طراحی نقشه کشی , بیلبورد دفتر فنی و مهندسی , بنر دفتر خدمات مهندسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325