طرح بنر خشکشویی

شناسه مطلب : 371013
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :61 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت خشکشویی

دانلود طرح بنر خشکشویی

از بین بردن لکه و آلودگی های مختلف روی پارچه ها که به جنس و نوع آلودگی آن بستگی دارد را می توان به روش آبشویی یا خشکشویی تمیز کرد. در روش خشک شویی لباس ها را درون دستگاه مخصوص قرار داده و محلول شیمیایی را به آن اضافه می کنند و بعد از آن که مدت زمان شستشو به اتمام رسید، زمانی که لباس را از دستگاه بیرون آورند به طور کامل خشک می باشد. خشک شویی ها برای از بین بردن لکه از اصول انحال پذیری برای لباس ها استفاده می کنند .حلالی که در این روش استفاده می شود باید توانایی حل کردن ذرات کوچک چربی و روغن در بافت لباس دارا باشد.

 یکی از محلول های شیمیایی که برای شستشولباس ها به روش خشکشویی استفاده می شود پرکلر پلی اتیلن می باشد. این محلول شباهت زیادی به بنزین دارد و به صورت مایع سنگین بوده و هر لیتر آن وزنی حدود 3 کیلوگرم را دارد. از ویژگی های مهم این محلول به خاصیت ضد عفونی کننده بودن آن، جلوگیری از بید زدن لباس و بدون بو بودن آن می توان اشاره کرد. در خشک شویی برای از بین بردن لکه ها از روی لباس ها از روش انحلال پذیری استفاده می کنند. روش کار به این صورت است که ابتدا لکه به وسیله نرم کننده شل شده و سپس با فشار زیاد برداشته می شود.

طرح بنر لایه باز خشکشویی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر خشکشویی

طرح بنر خشکشویی شامل: عکس با کیفیت ماشین لباسشویی، عکس حوله ، حباب، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر خشکشویی، طرح بنر لایه باز خشکشویی، بیلبورد خشکشویی، عکس با کیفیت ماشین لباسشویی، وکتور لباس، عکس با کیفیت حوله ، حباب، لیبل، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل

 

مشخصات فنی طرح بیلبورد خشکشویی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               61 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر خشکشویی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت ماشین لباسشویی که مناسب با طرح بنر لایه باز خشکشویی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

دانلود psd بنر خشکشویی , بنر لایه باز خشکشویی , بیلبورد خشک شویی , ماشین لباس شویی , دانلود طرح بنر خشکشویی , طرح بنر خشکشویی , بنر , طرح بنر , دانلود بنر خشکشویی , لباسشویی , خشکشویی , طرح لایه باز بنر خشکشویی , بنر لایه باز , طرح بنر خوشکشویی , بنر خشکشویی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325