طرح بنر آموزشگاه رانندگی

شناسه مطلب : 331962
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

بنر آموزشگاه رانندگی

افزایش جمعیت، رشد شهر نشینی و تمایل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بی‌رویه شهرها شده است و به‌ تبع آن مسافت مسافرت‌ های درون‌ شهری شهروندان افزایش‌ یافته و آنان را ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه موتوری نموده است. از دیگر سو، فرسودگی ناوگان محدود حمل‌ و نقل عمومی موجب عدم تمایل افراد به استفاده ازاین‌ گونه وسایل شده و موجبات استفاده وسیع‌ تر از وسایل نقلیه شخصی را فراهم می‌آورد.

از طرف دیگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحیح ترافیک در سطح کلان‌ شهرها و رعایت نشدن آیین‌ نامه رانندگی که ناشی از ناکافی بودن آموزش عملی رانندگی پیش از صدور گواهینامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پر ازدحام رفت‌ و آمد هستیم که منجر به تحمیل هزینه‌های بسیار سنگینی بر اقتصاد ملی می‌گردد.

گواهینامه رانندگی، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیهٔ دارای موتور مانند موتور رانندگی کند. گواهینامه رانندگی بعد از گذراندن کلاس های آیین نامه و شهری و پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود.

آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی مؤسساتی هستند که با اخذ مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها و استان‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

طرح بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر آموزشگاه رانندگی

طرح بنر آموزشگاه رانندگی شامل: زمینه سفید و نارنجی، عکس با کیفیت ماشنین آموزش رانندگی، عکس با کیفیت، وکتور علائم راهنمایی و رانندگی، وکتور، آرم و لوگوی راهنمایی و رانندگی، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

بنر آموزشگاه رانندگی، بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی، طرح بنر آموزشگاه رانندگی، بنر مشاغل، طرح بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی، زمینه سفید و نارنجی، عکس با کیفیت ماشنین آموزش رانندگی، عکس با کیفیت، وکتور علائم راهنمایی و رانندگی، وکتور، آرم و لوگوی راهنمایی و رانندگی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی، سفید

سایز:                               59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و نارنجی با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور علائم راهنمایی و رانندگی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت ماشین راهنمایی و رانندگی در طرح بنر آموزشگاه رانندگی

بنر لایه باز آموزشگاه رانندگی , آموزشگاه رانندگی , بنر آموزشگاه رانندگی , بنر آموزشگاه رانندگی , تصویر دوربری شده تیبا , ماشین آموزشگاه رانندگی , آرم پلیس راهنمایی و رانندگی , علائم راهنمایی , تیبا , راهنمایی و رانندگی , طرح بنر آموزشگاه رانندگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325