طرح استند آرایشگاه زنانه

شناسه مطلب : 322497
ابعاد :90 در 200 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :104 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح استند آرایشگاه زنانه

آرایشگاه عموما به مکانی گفته می‌شود که در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می‌گردد که اغلب مراجعین برای انجام کار‌‌‌‌های روزانه و در قبال پرداخت وجهی اندک این خدمات را دریافت می‌کنند. هزینه‌‌‌‌های آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است. در واقع خدمات آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همچون میکاپ آرتیست، هیر استایلیست، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند.
آرایشگاه زنانه معمولا ساعات کاری بیشتری را نسبت به سالن‌‌‌‌های زیبایی دایر است و همانطور که گفتیم به دلیل کیفیت پایین تر خدمات تعرفه‌‌‌‌های کمتری را در قبال انجام سفارشات مشتری دریافت می‌کنند و این خدمات منحصرا خدمات مو و اصلاح مو‌‌‌‌های زائد است. این مراکز فضای کوچکتری را برای خدمات در اختیار دارند ولی در عوض تعداد صندلی‌‌‌‌های بیشتری در آرایشگاه ها موجود است. معمولا سرویس دهندگان در آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه با اجاره صندلی از صاحب آرایشگاه مشغول کار می‌شوند و در قبال در آمدی که بدست می‌آورند، درصدی را به عنوان سهم اجاره صندلی به صاحب آرایشگاه پرداخت می‌کنند. سالن آرایش‌ علاوه بر داشتن متخصص مستقل برای هر رشته، بخش‌ هایی مجزا نیز در سالن زیبایی تعبیه شده است مانند بخش اکستنشن، بخش پدیکور و مانیکور، بخش مکاپ و گریم، بخش شنیون، بخش تاتو بدن و بخش‌های مختلف دیگر که هر کدام دارای تجهیزاتی مدرن و پیشرفته برای انجام کار و نیروی متخصص مربوط به همان کار است. سالن آرایشگری خوب باید دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد باشد تا بتواند از سایر سالن آرایشگری و زیبایی‌ها متمایز شود.

 

طرح استند لایه باز آرایشگاه ، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح استند پیرایش زنانه

طرح استند آرایشگاه زنانه شامل: عکس با کیفیت مدل زن، مدل زن، عکس با کیفیت مدل مو زنانه، مانکن، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ استند(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

استند آرایشگاه، طرح استند لایه باز آرایشگاه زنانه، عکس با کیفیت مدل زن، مدل زن، عکس با کیفیت مدل مو زنانه، مانکن، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی استند لایه باز آرایشگاه زنانه

ابعاد:                                90 در 200 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، طلایی

سایز:                               104 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استند سالن آرایش زنانه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طلایی در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت مدل مو زنانه 
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی استند سالن آرایش

 


سالن زیبایی , بنر استند سالن زیبایی زنانه , بنر استند آرایشگاه زنانه , بنر ایرانی , استند آرایشگاه زنانه , طرح بنر لایه باز , آرایشگاه , استند لایه باز , استند سالن زیبایی , آرایشگاه زنانه , سالن آرایشگاه , استند سالن آرایشگاه زنانه , سالن زیبایی زنانه , استند آرایشگاه بانوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325