دانلود عید غدیر خم

شناسه مطلب : 316262
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز عید غدیر خم

غدیر خم، نام ناحیه‌ای در میان مکه و مدینه است که بر سر راه حاجیان قرار دارد و به خاطر وجود برکه‌ای در این محل که در آن آب باران جمع می‌شده‌ است، به این نام شهرت یافته‌ است.

عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است. در سال دهم هجرت، رسول خدا (ص) به حج سفر کردند و احکام  طواف را به مردم مکه  آموزش دادند. به هنگام بازگشت از مکه، در استراحتگاه جُحفه و در غدیر خم، به امر خدا مردمان را گرد آوردند و در آن مجمع سترگ، امام علی علیه ‌السلام را به جانشینی خود به آنان معرفی کرده و فرمودند: هر کس من مولا و متقی او هستم، از این به بعد علی مولای اوست. به همین خاطر این روز بزرگ را در تاریخ اسلام با نام عید غدیر خم به یاد می آوردند.

البته جانشینی حضرت علی (ع) سال‌ها پیش در مکه و در جمع خاندان هاشمی انجام گرفته بود، ولی در غدیر خم، به اطلاع عموم رسید.

شیعیان در سراسر جهان این روز را جشن گرفته، مراسم های مختلفی در گرامیداشت آن برگزار می‌کنند. برگزاری این جشن خصوصا در قرن‌های اخیر از شعائر شیعه محسوب می‌شود.

بنر تبریک عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر بنر عید غدیر

طرح بنر لایه باز عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی علی ولی الله، کادر مذهبی ، کادر اسلیمی و متن نستعلیق می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در این بنر متن تایپوگرافی شده علی ولی الله با رنگ آبی درون کادر مذهبی طراحی شده و رنگ بکگراند کادر سفید می باشد. همچنین رنگ استفاده شده برای زمینه بنر آبی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این عید بزرگ استفاده نمایید.

طرح بنر عید غدیر خم، تایپوگرافی عید غدیر خم، عید غدیر، کادر دایره ای، کادر اسلامی، طرح گل و مرغ 

 

مشخصات فنی تایپوگرافی عید غدیر

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                               42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


تبریک روز عید غدیر خم , طرح بنر جشن عید غدیر , بنر جشن عید غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر , بنر تبریک روز عید غدیر , بنر عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , بنر روز عید غدیر , عید غدیر خم , تایپوگرافی علی ولی الله , گل و مرغ , دانلود بنر غدیر خم , طرح بنر تبریک عید غدیر , گل , تایپوگرافی غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , گل و مرغ , تذهیب , کادر تذهیب , طرح بنر عید غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325