دانلود طرح بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل

شناسه مطلب : 342348
ابعاد :90 در 200 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ملی حمل و نقل

در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش‏هاي زيربنايي اقتصاد هر جامعه است كه علاوه بر تحت تأثير قراردادن فرايند توسعه اقتصادي، خود نيز در جريان توسعه دچار تغيير و تحول مي‏شود.

۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ایران است. تعیین این روز به این مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل در کشور، روزهای سرنوشت سازی بوده اند که نقشی تعیین کننده در انسجام شبکه حمل و نقل داشته اند و 26 آذرماه سال 1361، از شمار چنین روزهایی است. در این روز و در بحبوحه جنگ تحمیلی، حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بود و بروز بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور، تهدید کشتی های منتظر از سوی عراق و نیز شمول بیمه های جنگی، نگرانی هایی را برای مسئولان فراهم آورده بود. در همین روزها، رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی تاریخی، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی ها فراخواندند.

بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل

طرح بنر روز ملی حمل و نقل شامل: وکتور حمل و نقل، وکتور لنج باربری، ماشین باربری، ترانزیت، کره زمین، هواپیما و متن گرامیداشت روز حمل و نقل می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ استند(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز ملی حمل و نقل می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز ملی حمل و نقل ، بنر روز ملی حمل و نقل ، بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل، بنر مناسبتی، استند لایه باز حمل و نقل، وکتور حمل و نقل، وکتور لنج باربری، ماشین باربری، ترانزیت، کره زمین، هواپیما، متن گرامیداشت روز حمل و نقل

 

مشخصات فنی طرح استند روز حمل و نقل

ابعاد:                                90 در 200 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استند روز حمل و نقل
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح بنر 
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از وسایل حمل و نقل و باربری در طرح بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

روز ملی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , بنر روز حمل و نقل طرح بنر روز حمل و نقل , طرح استند لایه باز روز ملی حمل و نقل , طرح بنر روز ملی حمل و نقل , استند حمل و نقل , بنر روز ملی حمل و نقل , روز ملی حمل و نقل , بنر psd روز ملی حمل و نقل , طرح روز ملی حمل و نقل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325