دانلود طرح بنر روز بازگشت آزادگان

شناسه مطلب : 320032
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :112 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر بازگشت آزادگان به میهن و محرم

سوگواری محرم، عزاداری‌ها و یادبودهایی است که به مناسبت کشته‌ شدن حسین بن علی و جمعی از یارانش که در سال ۶۱ هجری قمری در واقعه کربلا روی داد، انجام می‌شود.

سوگواری برای حسین بن علی و دیگر یارانش از روز نخست محرم آغاز می‌شود و در ظهر عاشورا به اوج می‌رسد. در غروب و شامگاه عاشورا، این سوگواری تحت عنوان مراسم شام غریبان ادامه پیدا می‌کند. در روز ۱۲ محرم نیز مراسمی با نام «سوم امام حسین» انجام می‌شود. این نوع مراسم‌ها در روز ۱۶ محرم با نام «هفتم امام حسین» و ۲۰ صفر با نام «اربعین» ادامه پیدا می‌کند. البته سوگواری برای حسین بن علی مختص ماه محرم نمی‌شود و در دیگر روزهای سال نیز با توجه به فرهنگ و رسم هر منطقه انجام می‌شود. مراسم سوگواری سومین امام شیعیان از دیدگاه شیعه اهمیت بسیاری دارد و انجام آن عبادت است.

سوگواری محرم در جاهای مختلف به صورت‌های گوناگون انجام می‌شود. سوگواری محرم علاوه بر ابعاد مذهبی، ابعاد سیاسی و اجتماعی نیز دارد. سوگواری شیعیان ایران در ماه محرم همواره به صورت خودجوش بوده‌است و حکومت‌ها دخالتی در راه‌اندازی دسته‌های عزادار و برپایی مجالس سوگواری نداشته‌اند.

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. ستاد رسیدگی به امور آزادگان که در ۲۲ مرداد ۶۹ تشکیل شده بود، تبادل حدود 50 هزار آزاده را با همین تعداد اسیر عراقی و با هماهنگی دستگاههای دیگر برعهده گرفت. با این تفاوت که اسرا آنها نظامی بودند و اسرای ما بیشتر بسیجی و غیرنظامی.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند. امسال به دلیل همزمان شدن این سالروز با ماه محرم پارس گرافیک طرحی با این موضوع طراحی کرده است.

طرح لایه باز بنر افقی ایام محرم و سالروز بازگشت آزادگان به میهن، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) و مردم ایران طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم و بازگشت آزادگان به میهن

طرح بنر محرم و سالروز بازگشت آزادگان به میهن شامل: تایپوگرافی ما نسل به نسل در پناهت هستیم، متن بازگشت پرستوها، وکتور پرستو، وکتور ، عکس با کیفیت و مفهومی از چپیه به شکل پرستو، گل و گلبرگ، پلاک لبیک یا جسین و متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز بازگشت آزادگان میهن می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح محرم، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

بنر لایه باز ایام محرم، بنر محرم، طرح بنر محرم، بنر افقی محرم، تایپوگرافی ما نسل به نسل در پناهت هستیم، متن بازگشت پرستوها، وکتور پرستو، وکتور ، عکس با کیفیت و مفهومی از چپیه به شکل پرستو، گل و گلبرگ، پلاک لبیک یا جسین، متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز بازگشت آزادگان میهن

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 زرد

سایز:                                112 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد با طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از متن ما نسل به نسل در پناهت هستیم 
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و عکس با کیفیت و مفهومی چپیه به شکل پرستو که مناسب  طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان و ایام محرم
  • استفاده از متن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز بازگشت آزادگان به میهن در طرح محرم

بنر سالروز بازگشت ازادگان , طرح محرم , طرح , عاشورا , آزادگان , بنر روز بازگشت آزادگان به میهن , طرح بنر روز بازگشت آزادگان , طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان , طرح بنر روز بازگشت آزدگان به میهن , روز بازگشت آزادگان به میهن , چفیه , محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325