دانلود تراکت مهرسازی

شناسه مطلب : 331997
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح تراکت خدمات مهر سازی

اصطلاح مهر فوری از قدیم در صنف مهرسازان رایج بوده است. این اصطلاح همان‌طور که در ظاهر کلمات مشخص است به معنی سفارش مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و استفاده از آن است. مهر فوری اصطلاحی است که برای مهرهای ژلاتینی چه در نوع مهر دسته ساده و یا در نوع مهر ژلاتینی اتوماتیک یا استمپ سرخود به کار می‌رود. فرآیند تولید مهر ژلاتینی فوری با مهر ژلاتینی معمولی تفاوت خاصی نداشته و فقط در یک مورد متفاوت است. مهرهای فوری به صورت اختصاصی تولید می‌شوند. به این معنی که مهرساز به طور اختصاصی مهر شما را در دستگاه مهرسازی قرار داده و تولید می‌کند، در صورتی که در مهرهای ژلاتینی غیر فوری عملیات مهرسازی به صورت سری ‌کاری انجام می‌شود و مهرسازان تمامی مهرهای جمع‌آوری شده در یک روز یا چند روز را به یکباره در دستگاه قرار داده و تولید می‌نماید. همین امر باعث افزایش قیمت تولید مهرهای ژلاتینی فوری نسب به همان مدل در حالت غیر فوری می‌شود.

طرح تراکت لایه باز مهر سازی، توسط طراحان پارس گرافیک جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت لایه باز مهر سازی

طرح تراکت مهر سازی شامل: بکگراند سفید و سبز، عکس با کیفیت مهر، مهر، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

تراکت مهر سازی، طرح لایه باز تراکت مهر سازی، طرح تراکت مهر سازی، تراکت لایه باز مهر سازی، تراکت رنگی، طرح تراکت رنگی، بکگراند مشکی و سبز، عکس با کیفیت مهر، مهر، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز مهر سازی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز، سفید

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز مهر سازی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از المانهای با کیفیت و کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مهر در طراحی تراکت مهر سازی

دانلود تراکت مهرسازی , تراکت مهرسازی , طرح تراکت , تراکت خدمات مهر سازی , تراکت مهر سازی , خدمات مهر سازی , طرح تراکت مهرسازی , تراکت , طرح تراکت مهر سازی , مهر , مهرسازی , تراکت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325