تراکت گالری مبل

شناسه مطلب : 330299
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود تراکت مبل فروشی

مبل، وسیله ای است که برای نشستن استفاده می شود، در تمامی اشکال مختلف آن از سه پایه کوتاه، شیر دوشی که کنار گاو قرار می گیرد، تا اریکه سلطنتی مرتفعی که جهت سلطنت و حکومت ساخته شده همگی مبلمان گفته می شوند.

مبلمان دارای انواع مختلفی می باشند که مهمترین آنها مبلمان منزل و مبلمان اداری هستند. مبلمان منزل و مبلمان اداری نیز با توجه به سلیقه و رنگ ها دارای تنوع مختلفی هستند.

در حال حاضر صنعت تولید مبلمان و مصنوعات چوبی به یکی از مهم ترین شاخه های صنعتی مولد اشتغال و ثروت در درون کشورهای در حال توسعه و نیز یکی از شاخه های مهم تجارت بین الملل تبدیل شده است. رشد و توسعه این صنعت می تواند به عنوان موتور توسعه بخش عظیمی از صنایع مرتبط و وابسته مبلمان یک کشور عمل کند و تاثیر بسزایی در افزایش تولید ناخالص داخلی آن کشور داشته باشد.

طرح تراکت لایه باز مبلمان، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه مبل

طرح تراکت مبلمان شامل: عکس با کیفیت مبل، تصویر دوربری شده مبل خانگی، مبل، عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت مبلمان، تراکت لایه باز مبل فروشی، تراکت مبلمان، عکس با کیفیت مبل، تصویر دوربری شده مبل خانگی، مبل، عکس با کیفیت ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت مبل فروشی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز گالری مبلمان
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مبل در طرح تراکت مبل فروشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تراکت کارگاه تولید مبلمان , گالری مبل , تعمیرات مبلمان , تراکت نمایشگاه مبلمان , دانلود تراکت گالری مبل , تعمیرات مبل , کارگاه مبل سازی , مبل , تراکت مبل فروشی , تراکت مبل سازی , طرح تراکت مبل فروشی , تراکت نمایشگاه مبل , تراکت فروشگاه مبلمان , تراکت فروشگاه مبل , دانلود طرح لایه باز تراکت , طرح لایه باز تراکت مبلمان , تراکت مبلمان , طرح psd , مبلمان , نمایشگاه مبل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325