تراکت لایه باز فروشگاه ابزار یراق

شناسه مطلب : 322315
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح تراکت لایه باز ابزار فروشی

همه ی ما روزانه با تعداد بسیاری از انواع یراق آلات در ارتباط و تماس هستیم بدون آنکه متوجه کاربرد و ویژگی آن ها باشیم. همه ی ابزار های فلزی که اجزای تشکیل دهنده ی آن ها با ذوب شدن فلز تشکیل می شود تحت عنوان یراق در نظر گرفته می شود. برای تهیه ی انواع مختلفی از یراق ها می توان از قالب های ویژه ای برای شکل دادن یراق مربوطه استفاده نمود. دستگیره ی در از ساده ترین یراق آلات است که همه ی ما روزانه در ارتباط با آن هستیم. شیر آب به کار رفته در مصرف روزانه از دیگر یراق آلات پر مصرف در اطراف ما است. امروزه زندگی ما به شدت وابسته به یراق آلات گوناگون است. با توجه به پیشرفت های انجام شده در سال های آتی می توان شاهد کاربرد وسیع انواع مختلفی از یراق آلات ها در زندگی روزمره خود بود.

طرح تراکت یراق آلات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت ابزار آلات 

طرح تراکت یراق آلات شامل: عکس با کیفیت دریل، تصویر دوربری شده دریل، تصویر ابزار آلات، وکتور ، وکتور ابزار آلات، عکس با کیفیت آچار، عکس با کیفیت ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت ابزار فروشی، طرح تراکت لایه باز ابزار و یراق آلات، عکس با کیفیت دریل، تصویر دوربری شده دریل، تصویر ابزار آلات، وکتور ، وکتور ابزار آلات، عکس با کیفیت آچار، عکس با کیفیت ،لیبل و شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت ابزار فروشی

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، نارنجی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه ابزار یراق
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت دریل و ابزار آلات که مناسب با طرح تراکت لایه باز ابزار فروشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

 


تراکت ابزار آلات فروشی , تراکت ابزار فروشی , انبردست , فروشگاه ابزار یراق , دریل , آچار فرانسه , تراکت ابزار فروشی , تراکت ابزار یراق , طرح تراکت ابزار فروشی , ابزار آلات , ابزار , تراکت فروشگاه ابزار یراق , تراکت ابزار فروشی , ابزار , فروشگاه ابزار آلات , ابزار آلات , ابزار یراق , تراکت ابزار آلات ساختمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325