تراکت فروشگاه رنگ

شناسه مطلب : 316212
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

دانلود تراکت رنگ فروشی

رنگ ها باعث احساس آرامش و جلوگیری از خستگی و باعث ایجاد حس بهتر میشود.به دلیل آنکه انسان بیشتر زمان روزمرگی خود را در محیط کار و محیط منزل سپری میکند احتیاج دارد که این حس آرامش را که در محیط آزاد دارد را در این دو محیط نیز داشته باشد احتیاج دارد که طراحی دکور به گونه ای باشد که این احساس را به راحتی بدست آورد. رنگها اهمیت بسیاری در القاء این حس را دارا می باشند.  

فروشگاه های رنگ ساختمان با ارائه و فروش انواع مختلف رنگ ها به مشتریان خدمت رسانی می کنند. این شغل همانند سایر شغل ها به تبلیغات و جذب مشتری احتیاج دارد که سایت پارس گرافیک طرح تراکت رنگ فروشی را در اختیار کاسبان این شغل قرار داده است . 

 

عناصر تراکت لایه باز رنگ فروشی

طرح تراکت لایه باز رنگ فروشی ساختمان شامل: سطل رنگ، لیبل های رنگی، شیپ های کاربردی و وکتور رنگ فروشی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط پارس گرافیک طراحی شده است. در این طرح رنگ بکگراند تراکت زرد و رنگ گرافیکی استفاده شده بنفش می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این میلاد فرخنده استفاده نمایید.

تراکت لایه باز رنگ فروشی، تراکت رنگ فروشی ساختمانی، رنگ، لیبل 

 

مشخصات فنی تراکت رنگ فروشی ساختمان

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                              7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

 

 


تراکت لایه باز , تراکت لایه باز نقاشی ساختمان , تراکت فروشگاه رنگ , تراکت رنگ ساختمانی , قوطی رنگ , طرح تراکت فروشگاه رنگ , تراکت psd نقاشی ساختمان , رنگ روغن , نقاشی ساختمان , رنگ شیمیایی , تراکت رنگ فروشی , طرح تراکت رنگ فروشی , ساختمان , ابزار فروشی , فرچه رنگ , رنگ فروشی , نقاش ساختمان , طرح تراکت رنگ فروشی , رنگ صنعتی , فروشگاه رنگ , رنگ , تراکت فروشگاه رنگ , رنگ ساختمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325