تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی

شناسه مطلب : 322790
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

عکاسی و فیلمبرداری نیز همچون دیگر هنرها و علوم، نیاز به ابزار و تجهیزات خاص خود دارد. برخی از ابزارها در ایجاد عکس نقش اساسی دارند و نبود آن‌ها فرایند عکسبرداری را ناممکن می‌سازد و بعضی دیگر به عکاس کمک می‌کنند تا علاوه بر سرعت عمل و صرفه‌جویی در زمان، تصویر بهتری را نیز ثبت کند.

لازمه فعالیت در هر شاخه عکاسی، شناخت تجهیزات مرتبط به آن ژانر است. در طول سالها تجهیزات متنوع و بسیاری برای فعالیت در شاخه های مختلف عکاسی تولید شده است. اما بیشترین و گران ترین تجهیزات مربوط به بخش عکسهای آتلیه ای و علی الخصوص عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی می شود.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری شامل: عکس با کیفیت دوربین فیلمبرداری، عکس با کیفیت دوربین عکاسی، پایه دوربین ، دوربین حرفه ای، لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، طرح تراکت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، عکس با کیفیت دوربین فیلمبرداری، عکس با کیفیت دوربین عکاسی، پایه دوربین ، دوربین حرفه ای، دوربین عکاسی، عکاسی و فیلمبرداری، لیبل و شیپ های بسیار زیبا

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری پلاستیکی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد، سفید، سبز

سایز:                               30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد و سفید و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دوربین فیلمبرداری و دوربین عکاسی که مناسب طرح تراکت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل لوازم خانگی می باشد.

لابراتوار , تراکت psd , تراکت , تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , آتلیه عکاسی , عکاسی و فیلمبرداری , استودیو عکاسی , دوربین , عکاسی , تراکت آتلیه فیلم و عکس , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , تراکت آتلیه , عکاس , تراکت عکاسی , استودیو فیلم و عکس , فروشگاه تجهیزات عکاسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325