تراکت ریسو کارواش

شناسه مطلب : 337708
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

تراکت ریسو کارواش

کارواش یک ابزار برقی است که بنا به قدرتی که دارد برای شست و شوی اتومبیل، ماشین آلات سنگین، نمای ساختمان و فضاهای کارگاهی مانند کشتارگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.کارواش عمل شست و شو را به وسیله آب با فشار بالا انجام می دهد. کارواش ها بر اساس دو نوع موتور دسته بندی می شوند: کارواش های دینامی و ذغالی. کارواش های ذغالی با القای الکتریسیته به موتور، دستگاه را به کار می اندازند و به همین دلیل دارای صدای کم تر و طول عمر بیش تری نسبت به کارواش های ذغالی می باشند اما قیمت بالاتری دارند. کارواش ذعالی دارای سیستم الکتروموتور و سیم پیچ هستند و به وسیله دو زغال موجود در دستگاه، کارواش شروع به کار می کند. عموما کارواش با موتور ذغالی دارای قدرت بالاتری نسبت به نوع دینامی می باشد. عامل دیگری که علاوه بر نوع موتور در کارواش ها مهم هستند و در دسته بندی آن ها لحاظ می شوند، میزان فشار کاربردی برای خروج آب می باشد. عموما دستگاه های کارواش به 100،130،140،160 و 180 بار تقسیم می شوند.هرچه میزان فشار بیش تر باشد دستگاه قوی تر و صنعتی تر می باشد.کارواش های 100 و 130 بار و در برخی موارد کارواش 140 بار مصارف خانگی دارند و کارواش 160 و 180 بار کاملا صنعتی می باشند. نکته ای که در استفاده از کارواش ها مهم می باشد این است که در شرایط آب و هوایی مرطوب نباید استفاده شوند.

کارواش ها دارای قطعات گوناگونی می باشند که مهم ترین آن ها لانس و تفنگ آب پاش و مخزن مواد شوینده می باشد. نکته مهم دیگر شلنگ کارواش می باشد که هرچه طول بیش تری داشته باشد قدرت مانور بالاتری حین کار در اختیار کاربر می گذارد.

کارواش عمل شست و شو را با فشار زیاد آب انجام می دهد به همین دلیل از نظر زمانی و میزان مصرف آب، صرفه جویی قابل توجهی نسبت به شست و شو با شلنگ اب معمولی انجام می شود.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت ریسو کارواش را به صورت شیک و کاربردی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

عناصر طرح تراکت سیاه و سفید کارواش

طرح تراکت ریسو کارواش شامل:  وکتور آب، وکتور ماشین، وکتور خودرو، وکتور دوش آب ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت ریسو کارواش، تراکت لایه باز ریسو کارواش، طرح تراکت سیاه و سفید، تراکت ریسو، طرح تراکت ریسو، وکتور آب، وکتور ماشین، وکتور خودرو، وکتور دوش آب ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو کارواش

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو کارواش
  • همنشینی مناسب رنگهای مشکی و سیاه در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور آب و ماشین در طرح تراکت ریسو کارواش
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو کارواش
  • استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت ریسو

کارواش , تراکت ریسو کارواش , تراکت ریسو کارواش , شسشتشوی اتومبیل , کارواش خودرو , کارواش اتومبیل , طرح کارواش , ریسو کارواش , وکتور خودرو , طرح تراکت ریسو کارواش , دانلود تراکت ریسو , تراکت ریسو , طرح تراکت کارواش , تراکت کارواش , دانلود تراکت ریسو کارواش , شستن ماشین , کارواش ماشین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325