تراکت تاسیسات ساختمانی

شناسه مطلب : 373178
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت تاسیسات ساختمانی

هر ساختمانی برای تکمیل شدن نیاز به تاسیسات و تجهیزاتی دارد که از اجزای حیاتی آن ساختمان محسوب می شود. که این نیازها مربوط به بخش سیستم های حرارتی، دیداری، شنیداری و بهداشتی ساختمان برای فراهم آوردن راحتی و آرامش ساکنان ساختمان می باشد و لازم و ضروری است. و نکته مهم در این رابطه، طراحی صحیح این تاسیسات توسط مهندسین و مدیران است تا به درستی کار کنند. همچنین این سیستم ها باید هماهنگی لازم با سیستم ساختاری ساختمان را نیز دارا باشند که این لازمه این امر وجود دانش و تخصص مهندسان و معماران حرفه ای ساختمان است.

تاسیسات بهداشتی؛ جزء مهمترین بخش تاسیسات مکانیکی یک ساختمان (یعنی سیستم آب و فاضلاب) است و در واقع اولین قدم در ساخت و ساز و از ضروریات حیاتی در هر ساختمانی است و هدف از این تاسیسات، استفاده از آب آشامیدنی و خروج آبهای اضافی از طریق لوله های فاضلاب ساختمان است. و این بخش شامل سیستم های آب رسانی، انتقال آب و فاضلاب از طریق لوله کشی و همچنین تامین لوازم بهداشتی برای آشپزخانه، سرویس و حمام است، که می توانند نقش بسزایی در حفظ آرامش ساکنین یک ساختمان داشته باشند.

طرح تراکت لایه باز تاسیسات ساختمانی، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز تاسیسات ساختمانی

طرح تراکت فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان شامل: عکس با کیفیت تعمیرکار، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

تراکت تاسیسات ساختمان,تراکت تاسیساتی,کارت ویزیت تاسیساتی,کارت ویزیت لوله کشی ,تراکت لایه باز,تراکت تاسیسات,تراکت لوله کش ساختمان,لوله کش ساختمان,لوله کش,تاسیساتی,طرح,طرح psd,طرح تراکت تاسیسات,تاسیساتی,طرح لایه باز,تراکت لایه باز,تراکت لایه باز تاسیساتی,ساختمان,تعمیرات

مشخصات فنی تراکت تاسیسات ساختمانی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت تاسیسات ساختمانی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت تعمیرکار که مناسب طرح تراکت تاسیسات ساختمانی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لوازم بهداشتی و لیبل ها و شیپ های مناسب شغل تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

 


ساختمان , طرح psd , تراکت لایه باز , تراکت لوله کش ساختمان , تعمیرات , لوله کش , تاسیساتی , طرح تراکت تاسیسات , طرح لایه باز , طرح , لوله کش ساختمان , تراکت لایه باز تاسیساتی , تراکت تاسیسات ساختمان , تاسیسات ساختمانی , تراکت تاسیساتی , تراکت تاسیسات , تراکت تاسیسات ساختمانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325