تراکت آکادمی تنیس

شناسه مطلب : 315832
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت لایه باز آکادمی تنیس

تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر، یا دو تیم دو نفره بازی می شود. توپ تنیس از جنس پلاستیک با روکش نمدی است. این ورزش اولین بار در بریتانیا و بیشتر میان اشراف‌زادگان و بزرگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی راه یافت و امروزه در همه کشورهای جهان بازی می‌شود.

به دلیل تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، این ورزش به عنوان یکی از گران قیمت ترین ورزش های دنیا محسوب می شود. بازی تنیس در نخست بدون راکت و با دست خالی و پس از آن با دستکش انجام می‌شد.

طرح تراکت آموزشگاه تنیس برای این آموزشگاه ها جهت اطلاع رسانی عمومی این آکادمی ورزشی جهت آموزش علاقمندان به این رشته ورزشی توسط پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر تراکت آکادمی تنیس

طرح تراکت لایه باز آکادمی تنیس شامل: تصویر با کیفیت توپ تنیس ، جلوه رنگ و شیپ های بسیار زیبا و کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ روی تراکت (به صورت عمودی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های مجازی جهت اطلاع رسانی از این آموزشگاه ورزشی استفاده نمایید.

تراکت آکادمی تنیس، آکادمی تنیس، تنیس، توپ تنیس، آموزشگاه تنیس، ورزش

 

مشخصات فنی تراکت آموزشگاه تنیس

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تراکت آموزشگاه تنیس , تنیس , تراکت اموزشگاه ورزشی , آموزشگاه تنیس , آموزش تنیس , ورزش , توپ تنیس , کلاس آموزش تنیس , آموزشگاه تنیس , لوازم ورزشی , ورزش تنیس , آکادمی تنیس , تراکت آموزشگاه تنیس , تراکت آکادمی تنیس , فروشگاه لوازم ورزشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325