بنر گرامیداشت عید غدیر خم

شناسه مطلب : 378470
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : طلایی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :103 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/04/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود بنر عید غدیر خم

عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است.غدیر خم، نام منطقه ای در میان مکه و مدینه است که بر سر راه زائران قرار دارد و به خاطر وجود برکه‌ای در این محل که در آن آب باران جمع می‌شده‌ است، به این نام شهرت یافته‌ است.در سال دهم هجرت، رسول خدا (ص) به حج سفر کردند و احکام  طواف را به مردم مکه  آموزش دادند. به هنگام بازگشت از مکه، در استراحتگاه جُحفه و در غدیر خم، به امر خدا مردمان را گرد آوردند و در آن مجمع سترگ، امام علی علیه ‌السلام را به جانشینی خود به آنان معرفی کرده و فرمودند: هر کس من مولا و متقی او هستم، از این به بعد علی مولای اوست. به همین خاطر این روز بزرگ را در تاریخ اسلام با نام عید غدیر خم به یاد می آوردند. شیعیان در سراسر جهان این روز را جشن گرفته، مراسم های مختلفی در گرامیداشت آن برگزار می‌کنند. برگزاری این جشن خصوصا در قرن‌های اخیر از شعائر شیعه محسوب می‌شود.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل:  تصویر حرم و متن جملات حضرت علی (ع) و تبریک عید غدیر می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ازدواج  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، طلایی

سایز:                               103 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و طلایی با طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل و حرم در طرح بنر عید غدیر خم

دانلود بنر غدیر خم , بنر روز عید غدیر , بنر سخنان حضرت علی , عید غدیر خم , طرح بنر عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , تذهیب , طرح بنر تبریک عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , بنر عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , تبریک روز عید غدیر خم , کادر تذهیب , طرح بنر جشن عید غدیر , بنر جشن عید غدیر خم , تایپوگرافی غدیر خم , سخنان حضرت علی , حدیث از حضرت علی , بنر عید غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر , بنر تبریک روز عید غدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325