بنر گالری پوشاک مردانه

شناسه مطلب : 378133
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/04/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح کارت ویزیت گالری پوشاک مردانه

بنر لایه باز گالری پوشاک مردانه

پوشاک یا لباس آنچه بر تن می‌پوشند را می گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند.

با نگاهی با اطراف خود به راحتی می توان درک کرد که امروزه در بسیاری از جوامع جهانی مد و زیبایی گسترش چشم گیری (چه در مردان و چه در زنان ) داشته است. فروشگاه پوشاک با رونق این امر، یکی از شغل های پررونق این روز های بازارهای کسب و کار می باشد.

پارس گرافیک طرح بنر فروشگاه پوشاک را جهت نصب سردر این فروشگاه ها، تبلیغات و بازاریابی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز فروشگاه پوشاک

طرح بنر پوشاک مردانه شامل: عکس با کیفیت مدل مرد، عکس با کیفیت مدل پوشاک مردانه، عکس با کیفیت، مانکن، لیبل های رنگی، شیپ و المان های کاربردی و کادر ساده می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت افقی، بسیار ساده و شیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب بیلبورد،  استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر فروشگاه پوشاک، بوتیک مردانه، پوشاک، بنر پوشاک مردانه، بیلبورد پوشاک، بنر لایه باز، بنر پوشاک ورزشی، بنر مشاغل، عکس با کیفیت مدل مرد، عکس با کیفیت مدل پوشاک مردانه، عکس با کیفیت، مانکن، لیبل های رنگی، المان های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز فروشگاه پوشاک

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پوشاک ورزشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر
  • طراحی بنر مشاغل با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت مدل پوشاک مردانه در طرح بنر فروشگاه پوشاک مردانه
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

دانلود بنر فروشگاه پوشاک آقایان , گالری پوشاک , طرح psd گالری پوشاک مردانه , پوشاک مردانه , بنر گالری پوشاک , بنر لایه باز پوشاک مردانه , بنر بوتیک پوشاک , بنر بوتیک پوشاک مردانه , بنر psd بوتیک مردانه , بیلبورد پوشاک مردانه , بنر بوتیک پوشاک مردانه , پوشاک آقایان , بیلبورد , بنر پوشاک , طرح پوشاک مردانه , بنر گالری پوشاک مردانه , طرح لایه باز بنر پوشاک آقایان , بیلبورد پوشاک , بوتیک پوشاک , بنر لباس فروشی , بنر لایه باز پوشاک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325