بنر لایه باز یادواره شهدای سلامت

شناسه مطلب : 323531
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :110 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر یادواره شهدای سلامت

مدافعان سلامت، قهرمانان حکایت کرونا، بزرگ مردان و زنانی که با شیوع این ویروس سرکش، بیماران را در برابر این این بیماری مهلک تنها نگذاشتند و با تمام توان پای کار ماندند و در این میان عده ای از آنان به این ویروس وحشی مبتلا شدند و تعدادی دیگر جانشان را در راه خدمات رسانی از دست دادند.

 بیش از یک سال از شیوع این ویروس می گذرد، در این مدت برای کنترل و مقابله با آن و خدمات رسانی به مبتلایان و خانواده های آنان بسیار تلاش شده و می شود، در این میان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیش از همه و در خط اول مبارزه با این ویروس شجاعانه ایستاده اند و تمام همت شان را برای بهبودی بیماران به کار گرفته اند.

با شیوع ویروس کرونا پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه بیش از همه روزهای سختی را گذراندند، تسکین دهنده دردهای بیماران شدند و با خانواده های درگذشتگان همدردی کردند چه بسا خود نیز زخم خورده این بیماری شدند و جان عزیزشان را در این مسیر فدا کردند.

طرح بنر یادواره شهدای سلامت، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر یادواره شهدای سلامت

طرح بنر یادواره شهدای سلامت شامل: تایپوگرافی یادواره شهدای سلامت، قاب عکس، پرچم ایران، عکس باکیفیت امام خامنه ای و امام خمینی(ره)، آیکون استفاده از تصویر شهدای سلامت، زمینه سنگر و آسمان و عکس باکیفیت رزمنده می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر یادواره شهدای سلامت، بنر یادواره شهدای سلامت، بنر لایه باز یادواره شهدای سلامت، یادواره شهدای سلامت، تایپوگرافی یادواره شهدای سلامت، قاب عکس، پرچم ایران، عکس باکیفیت امام خامنه ای و امام خمینی(ره)، آیکون استفاده از تصویر شهدای سلامت، زمینه سنگر و آسمان ، عکس باکیفیت رزمنده، تایپوگرافی

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدای سلامت

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، کرم

سایز:                               110 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر یادواره شهدای سلامت
  • هم نشینی مناسب زمینه آسمان و سنگر با بنر یادواره شهدای سلامت
  • طراحی بنر با استفاده از آیکون تصویر شهدا سلامت در طرح قاب عکس
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و عکس ایرانی و مفهومی  امام خامنه ای و امام خمینی(ره) در دستان رزمنده کنار شهدای سلامت که نشان از جهادی بودن کار این عزیزان دارد.
  • استفاده از تایپوگرافی یادواره شهدای سلامت در طراحی بنر

 


طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , شهدای کرونا , بنر شهدا , پوستر شهدا , پوستر یادواره شهدا , یادواره شهدای سلامت , پرستار , رزمنده , قاب عکس شهید , یادواره شهدا , شهدای سلامت , طرح بنر شهدا , کادر درمان , رهبر انقلاب , امام خمینی , بنر یادواره شهدای سلامت , بنر شهدای شاخص , بنر یادمان شهدا , دکتر , بنر یادواره شهدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325