بنر فروشگاه لوازم شکار

شناسه مطلب : 369221
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار

بنر لایه باز فروشگاه لوازم شکار

شکار یکی از اولین تفریحات انسان از نخستین روز های آفرینش بوده است و شکارچی بودن صفتی است غریزی که در وجود همه ما انسان ها نفهته است. در ضمن بودن در طبیعت و کمپینگ یکی از بهترین روش ها برای استراحت و پیدا کردن آرامش می باشد.

امروزه هم یکی از تفریحاتی که در بین عموم مردم دیده می شود شکار و تیراندازی در طبیعت است. همان طور که می دانید هر تفریح و سفری نیاز مند یک سری ملزومات و وسایل خاص و مخصوص به خود است که بدون وجود این وسایل شما قادر نخواهید بود به درستی و تمام و کمال از تفریحات خود لذت ببرید. 

فروشگاه لوازم شکار محلی برای خرید و فروش انواع وسایلی استفاده که در هنگام شکار به آنها نیاز خواهید داشت. معمولا فروشگاه لوازم شکار تمامی لوازم شکار های مختلف را عرضه می کند. از شکار با تفنگ گرفته تا شکار با تیر و کمان و ماهیگیری، تمامی این لوازم مختلف در فروشگاه یافت خواهند شد. فروشگاه لوازم شکار معمولا لوازم کمپینگ و حضور در طبیعت نیز عرضه می کند تا افراد به راحتی تمامی وسایل مورد نیاز خود را از یک مکان تهیه کنند.

تیم پارس گرافیک طرح بنر فروشگاه تجهیزات شکار را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فروشگاه تجهیزات شکار

طرح بنر فروشگاه لوازم شکار شامل: وکتور عقاب ، عکس با کیفیت،  لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز فروشگاه لوازم شکار

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر لوازم شکار
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سفید در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از وکتور عقاب که مناسب طرح بنر لایه باز فروشگاه لوازم شکار می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح بنر فروشگاه لوازم شکاری , اسلحه , بنر فروشگاه تجهیزات شکاری , اسلحه فروشی , تفنگ , لوازم شکار , طرح بنر فروشگاه لوازم شکاری , بنر فروشگاه لوازم شکار , اسلحه شکاری , دوربین شکاری , شکار و شکارچی , فروشگاه لوازم شکاری , فروشگاه تجهیزات شکاری , شکارچی , دوربین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325