بنر فروشگاه شال و روسری

شناسه مطلب : 328467
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : مشکی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :61 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/07/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح بنر فروشگاه شال و روسری

روسری و شال را مانند یک معجزه‌ی کوچک در استایل خانم‌های مسلمان شیک‌پوش می‌دانند؛ چرا  که به راحتی می‌توان با یک انتخاب مناسب و ساده کل یک استایل را ارتقا داد. پس برای خانم‌ها باید تفاوت شال و روسری واضح شود و از مدل‌های مختلفی که از این اکسسوری زنانه در بازار وجود دارد آگاه باشند. به طور کلی دنیای شال و روسری بسیار متنوع و بزرگ است و به راحتی نمی توان بین آن‌ها تقسیم بندی کرد؛ اما طبق یکسری المان‌ها شال و روسری زنانه را با توجه به فاکتور‌هایی مثل جنس، اندازه یا قواره، استفاده در فصول مختلف، نوع چاپ و طرح تقسیم‌بندی می‌کنند.

طرح لایه باز بیلبورد فروشگاه شال و روسری، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فروشگاه شال و روسری

طرح لایه باز بنر فروشگاه شال و روسری شامل: عکس باکیفیت مدل ایرانی، عکس باکیفیت شال و روسری، عکس ایرانی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

بیلبورد فروشگاه شال و روسری، طرح بنر شال و روسری، بیلبورد لایه باز فروشگاه شال و روسری، بنر فروشگاه شال و روسری، بنر لایه باز گالری شال و روسری، بنر مشاغل، عکس باکیفیت مدل ایرانی، عکس باکیفیت شال و روسری، عکس ایرانی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بیلبورد فروشگاه شال و روسری

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی، صورتی

سایز:                               61 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر گالری شال و روسری
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و صورتی با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت مدل ایرانی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی بنر با استفاده از مدل شال و روسری مناسب با طرح بنر گالری شال و روسری

پوشاک زنانه , بنر شال و روسری , طرح لایه باز , بیلبورد فروشگاه شال و روسری , طرح بنر فروشگاه شال و روسری , بنر psd , شال و روسری , بنر فروشگاه شال و روسری , فروشگاه شال و روسری , بنر لایه باز , بنر مشاغل , بنر فروشگاه شال و روسری , شال و روسری , بنر لایه باز فروشگاه شال و روسری , بنر پوشاک زنانه , گالری شال و روسری , بنر فروشگاه شال و روسری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325