بنر فروشگاه سیستم های ضد سرقت

شناسه مطلب : 387091
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فروشگاه دزدگیر اتومبیل

دانلود بنر فروشگاه دزدگیر اتومبیل

دزدگیر ماشین یک سیستم امنیتی است که شامل تعدادی سنسور و آژیر جهت آلارم در زمان فعال شدن سنسورها می‌باشد. دزدگیر ماشین مفهوم تازه‌ای نیست اما آنچه که این دستگاه را قابل‌توجه می‌سازد تأثیرات تکنولوژی است که باعث شده این وسیله‌ی ساده تبدیل به یک سیستم امنیتی کامل شود. دزدگیر ماشین با صدای آژیر هرگز نمی‌تواند به اندازه‌ی یک سیستم دزدگیر خودرو به همراه ردیاب کارایی و بازدهی داشته باشد.

گاهی اوقات صدای آژیر دزدگیر خودرو برای سارقان حرفه‌ای حتی به‌اندازه‌ای نیست که آنها را دستپاچه کند چه برسد به اینکه دست از کارشان بکشند. اما می‌توان گفت دزدگیر خودرو همانند وسایل دیگر مثل قفل فرمان، قفل پدال و دیگر تجهیزات ایمن‌سازی خودرو زمان سرقت را به تعویق می‌اندازند. دزدگیر خودروهایی که در کارخانه بر روی ماشین نصب شده‌اند دقت و عملکرد بهتری دارند اما انواع دزدگیر خودرو چینی که در بازار، فراوان یافت می‌شود توانایی کمتری دارند.

طرح بنر فروشگاه دزدگیر اتومبیل، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فروشگاه دزدگیر اتومبیل

طرح بنر لایه باز فروشگاه دزدگیر اتومبیل شامل: تصویر با کیفیت ماشین، تصویر دوربری شده ریموت دزدگیر، لوگوی کمپانی های ماشین سازی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب سردر فروشگاه ها، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بیلبورد فروشگاه دزدگیر اتومبیل

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر فروشگاه دزدگیر اتومبیل
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر با کیفیت ماشین و ریموت دزدگیر ماشین که مناسب با طرح بنر لایه باز دزدگیر اتومبیل
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

کارت ویزیت قفل و کلید اتومبیل , نصب دزدگیر اتومبیل , دزدگیر اتومبیل , بنر فروشگاه سیستم امنیتی اتومبیل , بنر فروشگاه دزدگیر اتومبیل , تراکت لایه بازسیستم امنیتی اتومبیل , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه قفل اتومبیل , دزدگیر , بنر لایه بازسیستم امنیتی اتومبیل , بنر لایه باز فروشگاه نصب دزدگیر ماشین , دزدگیر خودرو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325