بنر فروشگاه رینگ و لاستیک

شناسه مطلب : 339059
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح بنر فروشگاه رینگ و لاستیک

رينگ خودرو با توجه به تاثير مهمی که بر ابعاد و عملکرد تاير دارد و البته اين تاثير مستقيماً بر ديناميک خودرو محسوس است، اهميت فراواني دارد. براي انتخاب رينگ، عوامل زيادي درنظر گرفته میشود، اما آنچه که ابتدا خود را نمايان مي­کند، بحث زيبايي و نماي خارجي رينگ است.

اگرچه اين امر به عنوان يکي از عوامل موردتوجه است، اما از لحاظ اولويت در رده اول اهميت قرار نمي­گيرد. عوامل زياد ديگري نيز در اين ميان قابل توجه مي­باشند که از آن دسته مي­توان به تاثير بر روي تاير، کنترل خودرو، نوع Offset و... اشاره کرد. 

فروشگاه های رینگ و لاستیک امروزه با افزایش علاقه نسل جوان به رینگ های اسپرت یکی از پروفروش ترین لوازم در زمینه خودرو می باشند.

طرح لایه باز بیلبورد فروشگاه رینگ و لاستیک، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فروشگاه رینگ و لاستیک

طرح بنر لاستیک فروشی شامل: عکس با کیفیت رینگ و لاستیک، رینگ و لاستیک، عکس با کیفیت، وکتور مرتبط با طرح رینگ و لاستیک فروشی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

بنر رینگ و لاستیک، طرح بنر لاستیک فروشی، بنر لایه باز فروشگاه رینگ و لاستیک، بنر فروشگاه رینگ و لاستیک، بنر مشاغل، عکس با کیفیت رینگ و لاستیک، رینگ و لاستیک، عکس با کیفیت، وکتور مرتبط با طرح رینگ و لاستیک فروشی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر فروشگاه رینگ و لاستیک

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، نارنجی

سایز:                               30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بیلبورد فروشگاه رینگ و لاستیک
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت رینگ و لاستیک ماشین در طرح بنر لایه باز فروشگاه رینگ و لاستیک
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط با شغل رینگ و لاستیک مناسب با طرح بنر فروشگاه رینگ و لاستیک 

 


psd فروشگاه لاستیک , تایر , رینگ , فروشگاه لاستیک , بیلبورد فروشگاه رینگ و لاستیک , لاستیک فروشی , رینگ و لاستیک , بنر فروشگاه لاستیک اتومبیل , طرح بیلبورد فروشگاه رینگ و لاستیک , لاستیک , بنر آپاراتی , طرح بنر لاستیک فروشی , بنر فروشگاه لاستیک و رینگ , بنر لاستیک فروشی , دانلود طرح بیلبورد فروشگاه رینگ و لاستیک , بنر فروشگاه رینگ و لاستیک , بنر فروشگاه رینگ و لاستیک , لاستیک خودرو , طرح بیلبورد آپاراتی , بیلبورد آپاراتی , آپارتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325