بنر فروشگاه رنگ و ابزار

شناسه مطلب : 336583
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر فروشگاه رنگ و ابزار

رنگ ها باعث احساس آرامش و جلوگیری از خستگی و باعث ایجاد حس بهتر می شود. به دلیل آنکه انسان بیشتر زمان روزمرگی خود را در محیط کار و محیط منزل سپری میکند احتیاج دارد که این حس آرامش را که در محیط آزاد دارد را در این دو محیط نیز داشته باشد، به همین دلیل طراحی دکور و استفاده از رنگهای متنوع اهیمت بالایی دارد. رنگها اهمیت بسیاری در القاء این حس را دارا می باشند.  

فروشگاه های رنگ ساختمان با ارائه و فروش انواع مختلف رنگ ها به مشتریان خدمت رسانی می کنند. این شغل همانند سایر شغل ها به تبلیغات و جذب مشتری احتیاج دارد که سایت پارس گرافیک طرح بنر لایه باز رنگ فروشی را در اختیار کاسبان این شغل قرار داده است تا برای تبلیغات و بازاریابی از آن بهره ببرند. 

 

عناصر استفاده شده بنر لایه باز فروشگاه رنگ ساختمان

طرح بنر رنگ فروشی ساختمان شامل : فرچه رنگ، قوطی رنگ، سطل رنگ، وکتور نقاشی ساختمان، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک با بکگراند آبی و بنفش در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناطر استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر نصب بیلبورد و چاپ روی بنر (به صورت افقی)، از این طرح در سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام نیز استفاده نمایید.

بیلبورد لایه باز رنگ فروشی، بنر رنگ فروشی ساختمانی، بنر نقاشی ساختمان، بنر رنگ و نقاشی ساختمان، بنر مشاغل، رنگ و نقاشی ساختمان، فرچه رنگ، قوطی رنگ، غلطک رنگ، وکتور نقاشی ساختمان، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر رنگ فروشی ساختمان

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رنگ فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت سطل رنگ در طراحی بنر
  • استفاده از وکتور مناسب با شغل نقاشی ساختمان
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

نقاشی ساختمان , بنر رنگ فروشی , رنگ ساختمانی , بنر فروشگاه رنگ و ابزار , رنگ فروشی , رنگ صنعتی , ابزار فروشی , ساختمان , بنر لایه باز رنگ فروشی , بنر رنگ ابزار , رنگ شیمیایی , دانلود بنر رنگ فروشی , طرح بنر فروشگاه رنگ و ابزار , بنر لایه باز نقاشی ساختمان , طرح لایه باز رنگ فروشی , بنر لایه باز فروشگاه ابزار , بنر فروشگاه رنگ ساختمانی , رنگ ابزار , نقاش ساختمان , طرح بنر رنگ فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325