بنر شهادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 387768
ابعاد :100در 280سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :100 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/06/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

روز پنجم ماه صفر مصادف است با روز شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه شهر شام. کودکی که هنوز انگار صدای درخواست پدر از سوی وی، در کوچه پس کوچه های تاریک تاریخ بشری به گوش می رسد.حضرت رقیه فرزند امام حسین(ع) است. بر اساس برخی کتابهای تاریخی، نام مادر ایشان، ام اسحاق است که پیش از ازدواج با امام حسین(ع)، همسر امام حسن مجتبی بود و بعد از شهادت ایشان، به وصیت امام حسن(ع) به عقد امام حسین(ع) درآمده بود.

یکی از شهدای قیام حسینی در روز دهم محرم سال 61 ه.ق که نقش بسزایی در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال تاریخی داشت، حضرت رقیه (س)، دختر سه ساله امام حسین (ع) است. حضرت رقیه(س)در روز پنجم ماه صفر سال 61 ه.ق، مظلومانه به شهادت رسید .

چنانچه در این بخشاز دین و مذهب نمناک بازگو شده است حضرت رقیه(س) در شهر مدینه به دنیا آمد و در سن سه سالگی همراه پدر بزرگوار خود، امام حسن(ع) و اهل بیت ایشان به درخواست کوفیان عازم کربلا شد. امام حسین(ع) تا قبل از روز عاشورا بارها حضرت رقیه را مورد شفقت و مهربانی خود قرار داده و از ایشان دلجویی کردند و در مورد آن حضرت به حضرت زینب (س) سفارش نمودند.

پس از واقعه عاشورا، حضرت رقیه(س) به همراه حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و سایر اسرا به کوفه و سپس به شام برده شد و در این مسیر رنج های بسیاری را متحمل شد.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل:  تذهیب ، نقوش مذهبی ، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               100 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


بنر شهادت حضرت رقیه , شمع , حضرت رقیه , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , طرح بنر شهادت حضرت رقیه , 5صفر , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , شهادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325