بنر روز پرستار

شناسه مطلب : 340747
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز ولادت حضرت زینب (س)

پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. این روز را روز پرستار می نامند.

علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت، و ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد. درود بی پایان خداوند بر این بزرگ بانوی اسلام باد. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که: حیف است زینب را پرستار بیمار بخوانند زیرا پرستاری از بیمار یکی از کوچک ترین مسؤولیت های زینب(س) بود، و هر چند پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید و چنین کاری از عهده هر کس برنمی آید ولی با این حال مقام زینب، آن قدر والا و عظیم است که او را پرستار نهضت و انقلاب حسینی باید بنامیم، زیرا این پرستاری به مراتب مهم تر و سرنوشت سازتر از پرستاری بیمار بود.

بنر روز پرستار ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز روز پرستار و میلاد حضرت زینب

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار شامل: عکس ایرانی پرستار، عکس با کیفیت حرم حضرت زینب، عکس با کیفیت، تذهیب، طرح گل و متن گرامیداشت روز پرستار می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز پرستار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز پرستار ، بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س)، بنر لایه باز روز پرستار ، بنر مناسبتی، بنر لایه باز ولادت حضرت زینب(س)، عکس ایرانی پرستار، عکس با کیفیت حرم حضرت زینب، عکس با کیفیت، تذهیب، طرح گل، متن گرامیداشت روز پرستار

 

مشخصات فنی طرح بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز پرستار 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز پرستار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت حرم حضرت زینب (س) در طرح بنر روز پرستار
  • استفاده از عکس ایرانی پرستار در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

شب یلدا , بنر گرامیداشت روز پرستار , بنر لایه باز روز پرستار , بنر ولادت حضرت زینب (س) , کادر درمان , بنر میلاد حضرت زینب (س) , حرم حضرت زینب , بنر روز پرستار , پرستار , پرستار ایرانی , شهید فخری زاده , قاب عکس , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , شهید قاسم سلیمانی , تصویر پرستار , روز پرستار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325