بنر باطری سازی

شناسه مطلب : 359633
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز آبی مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/12/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت باطری سازی

طرح لایه باز بنر باطری سازی

امروزه صنعت باتری سازی به یکی از صنایع مهم در دنیا تبدیل شده است، که دلیل آن وجود وسایل الکترونیکی قابل حمل می باشد. از طرفی به علت رشد صنعت خودرو سازی، باتری سازی نیز به تبعیت از آن رشد نموده است.

باتری دستگاهی است كه انرژی الکتریکی را طی فرآیند شیمیایی در خود ذخیره كرده و هنگام نیاز طی فرآیندیآن را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و مورد استفاده قرار می دهد.

 شما به عنوان برقکار خودرو در کارخانه های خودرو سازی (مثل ایران خودرو و سایپا) می توانید فرصت های شغلی مناسبی پیدا کنید. همچنین می توانید در تعمیرگاه های خصوصی یا وابسته به یکی از شرکت های خودرو سازی فعالیت نمایید.البته با داشتن تجربه و سرمایه کافی نیز می توانید کسب و کار خود را ایجاد کرده و به طور مستقل کار کنید. برای این کار نیاز است مغازه ای بخرید یا اجاره کنید. دستگاه ها و ابزارهای لازم را خریداری کرده و خودروی مشتریان را تعمیر کنید.همچنین امروزه بسیاری از متخصصین برق خودرو مشغول فروش، نصب و تعمیر دزدگیر خودرو می باشند. این شغل در تمامی شهرها و مناطق ایران گسترش یافته و مشتریان زیادی نیز دارد.

طرح لایه باز تراکت باطری سازی توسط تیم طراحان مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این شغل طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز باطری سازی

طرح بنر باطری سازی شامل:تصویر ماشین خارجی ، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

بنر باطری سازی، بنر لایه باز باطری سازی اتومبیل، طرح بنر باطری سازی اتومبیل، بنر مشاغل، طرح بنر لایه باز باطری سازی ، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی ، طرح PSD ، طرح بنر لایه باز باطری سازی اتوموبیل ، باطری سازی خودرو

 

مشخصات فنی بنر باطری سازی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، قرمز ، مشکی

سایز:                                22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر باطری سازی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی قرمز و مشکی با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر ماشین خارجی در طرح بنر باطری سازی اتومبیل

باتری ماشین , باطری , بنر فروشگاه باتری اتومبیل , باطری سازی , باتری سازی , طرح بنر باتری سازی , باتری خودرو , باطری سازی , باتری سازی , بنر مشاغل , طرح بنر باطری سازی , بنر باطری سازی , باتری , دانلود بنر لایه باز باتری سازی , طرح بنر باتری سازی , دانلود بنر باطری سازی , دانلود psd بنر باطری سازی , طرح psd بنر باتری سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325